Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(Wetenschappelijke) informatie gezocht over WiFi-P en 3G/4G/

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
Vraag is beantwoord

[ Voor 101% gewijzigd door kaboom1555 op 23-03-2016 14:18 ]

Beste antwoord (via kaboom1555 op 23-03-2016 11:53)

• Gravit0n
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
2G, 3G, 4G en 5G standaarden zijn/worden ontwikkeld door 3GPP.
Voor informatie omtrent WiFi kun je kijken op de ebsite van IETF.

Hier kun je alle informatie op vinden, zijn ook betrouwbare bronnen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Gravit0n op 23-03-2016 11:43 ]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

School-onderzoeken zijn vooral bedoeld om er zelf kennis van te krijgen. Het lijkt me dan, voor jezelf, totaal niet zinvol om anderen te vragen om alle rapportages op te snorren.

Ik neem aan dat je bijvoorbeeld KPN al hebt gesproken (aangezien ze van oudsher de eerste telefonie-provider in NL zijn) en dat je daar informatie hebt opgevraagd over de oude analoge en huidige digitale netwerken?

De voorbeelden in jouw startpost zijn gewoon vrijelijk gepubliceerd op internet; met een kleine moeite en de hulp van Google, Bing of iets dergelijks, kan je waarschijnlijk al meer info vinden dan je het komende jaar kan doorlezen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord

• Gravit0n
  • Niet online
2G, 3G, 4G en 5G standaarden zijn/worden ontwikkeld door 3GPP.
Voor informatie omtrent WiFi kun je kijken op de ebsite van IETF.

Hier kun je alle informatie op vinden, zijn ook betrouwbare bronnen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Gravit0n op 23-03-2016 11:43 ]

• kwakzalver
  • Laatst online: 16-10 11:15
Of neem eens contact op met Huawei H. Wen Tong is de 5G expert
En de ITU heeft ook nog wel info.
En misschien Siemens eens kietelen...voor testlokatie Milaan :+

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
MAX3400 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:37:
School-onderzoeken zijn vooral bedoeld om er zelf kennis van te krijgen. Het lijkt me dan, voor jezelf, totaal niet zinvol om anderen te vragen om alle rapportages op te snorren.

Ik neem aan dat je bijvoorbeeld KPN al hebt gesproken (aangezien ze van oudsher de eerste telefonie-provider in NL zijn) en dat je daar informatie hebt opgevraagd over de oude analoge en huidige digitale netwerken?

De voorbeelden in jouw startpost zijn gewoon vrijelijk gepubliceerd op internet; met een kleine moeite en de hulp van Google, Bing of iets dergelijks, kan je waarschijnlijk al meer info vinden dan je het komende jaar kan doorlezen.
Veel daarvan zijn dus niet wetenschappelijk onderbouwd. Zoals ik hierboven ook zie contact met KPN, die prijzen natuurlijk de eigen netwerken de hemel in. Ik zoek onafhankelijke tests van de netwerken! Bedankt alvast voor de vele snelle reacties.