Toon posts:

[G@H] Topdag voor DPC !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op de stats van de statsman dag DPC vandaag een topdag heeft bij Genome@home.

Volgens mij is het de eerste keer dat we meer dan 2.000 units op een dag bij elkaar hebben. :9~

TA voelt ons al aankomen >:)

En voor ik het vergeet te melden, volgens mij staat DTC morgen op nummer 1, zowel daily als overall :P :P :P :P

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
hmm, als we maar niet in de top 10 daily komen, dan moet ik mijn script ahead of schedule verbouwen ;)

We spend our years as a tale that is told

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Goede flush Pjabber ;)

Als we in dit tempo door kunnen gaan zou het leuk zijn, maar een ietwat stabielere output zou wel beter zijn. :9~

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Stabiel???

* Blistimo levert iedere dag braaf een gnoompje in :)

Dat is pas stabiel *D

D3 char(s)

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
Ik heb ook wel weer lekker wat geflusht.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Verwijderd

Topicstarter
Dank je NightHawk, jullie flush en die van de anderen mocht er ook zijn. Het kon wel afgesroken werk zijn :D

Tja, erg veel stabiliteit kun je bij ons team helaas niet verwachten. We zijn met 3 personen en ongeveer 10 pc's bezig met g@h.

slechts een klein aantal van deze machines heeft een vaste internet verbinding. Op het werk heb ik bijvoorbeeld 4 pc's staan die ik af en toe met de hand even flush...

Maar de pc's met internet verbinding flushen alles rechtsreeks door. Dus we hebben wel een vaste basis :P :P :P

Verwijderd

Topicstarter
Dutchman, Ik zag dat de database weer online was, maar de bug zit er helaas nog steeds in :?

Betekend dit dat de fout niet ligt bij het generen van de stats uit de batabase, maar ergens anders :? Misschien bij G@H zelf.. :?

edit:

Was even te vroeg...... foutje zit er niet meer in, tweede keer stonden wij ineens bovenaan in de daily. Dutchman zeker nog druk bezig, of ik moest nog ff mijn cache refreshen.....

Dutchman bedankt voor de fantastische stats !! :9 :9 :9~
Pagina: 1