Wijziging User Review - [Jermit] [Robert777]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 07:13
Onlangs een laptop gekocht van Jermit, thuisgekomen vertoond de laptop vreemde dingen, zoals ellendig lang booten en niet werkbaar zijn. Hdd blijkt bad sectors te hebben. Ik vraag vriendelijk een kleine compensatie, de helft van een 2e handse (7,50) of een vervangend schijfje wat hij eventueel nog thuis heeft liggen. Ja of nee kan je krijgen, dat weet ik maar wat ik niet verwacht is dat ik dan lelijk wordt uitgekafferd op V&A reviews.
Dat dit mijn manier van doen is en je geen zaken met mij moet doen.

Nou kan ik mij helemaal niet vinden die overtrokken reactie en zou die dan ook graag verwijderd zien worden en dan laat ik het erbij. Live and learn.
Ik heb slechts eenmaal eerder om compensatie gevraagd omdat de specs niet klopten en dat is jaren geleden. Ik word nu afgeschilderd als een soort oplichter en dat ben ik absoluut niet.

Het gaat dus om de aanvulling.

Ik ken het principe 'garantie tot aan de deur' maar ik vind dat men best naar een oplossing mag zoeken als iets niet klopt, dat maakt ons tweakers en geen marktplaats. Iedereen is vrij daarin hoe daarmee om te gaan.
Ik probeer altijd een oplossing te vinden binnen de grenzen van redelijkheid dat betekend soms een positief resultaat en soms negatief resultaat, daar kan ik mee leven. Echter vind ik de reactie overtrokken riekend naar oplichterij van mijn kant, daar wordt niemand vrolijk van.

[ Voor 22% gewijzigd door Sunrise op 23-03-2016 13:35 . Reden: komma foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.