Toon posts:

Sluiten van een topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=167985]

Ik vraag me af waarom icarus zijn topic is gesloten, ik bedoel: al vind bulldog dat hij een handleiding moet lezen, dan kan dit topic geen kwaad, misschien bedoeld hij iets gedetailleerders dus geef hem een kans, in dit forum kan goed je vraag uitleggen ook heel moeilijk zijn, het topic kan geen kwaad, dus what's the use of closing, pas closen als men off-topic gaat is de boodschap!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Twee totale off-topic tips (sorry).

- Kort je ondertitel wat in aub, hij fokt de lay-out op :)

- Zet in je sig nog even een [ / url] ;)

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12 23:49
Op vrijdag 22 juni 2001 22:36 schreef DKasemier het volgende:
[c++] Library maken

Ik vraag me af waarom icarus zijn topic is gesloten, ik bedoel: al vind bulldog dat hij een handleiding moet lezen, dan kan dit topic geen kwaad, misschien bedoeld hij iets gedetailleerders dus geef hem een kans, in dit forum kan goed je vraag uitleggen ook heel moeilijk zijn, het topic kan geen kwaad, dus what's the use of closing, pas closen als men off-topic gaat is de boodschap!
Mijn idee, maar helaas ga ik hier niet over ;)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
bewijst maar weer eens dat ik me er niet mee moet bemoeien >:) ;)

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12 23:49
LOL

maar ik moet dat ook niet, kheb absoluut geen verstand van wat er in dat topic gevraagd wordt, geen verstand van VisualBasic C++ of whatever :P ;)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 juni 2001 22:41 schreef Knightwolf het volgende:
LOL

maar ik moet dat ook niet, kheb absoluut geen verstand van wat er in dat topic gevraagd wordt, geen verstand van VisualBasic C++ of whatever :P ;)
Wheheh, ik heb er ook heeeeleeemaal geen verstand van eikelijk dus eigelijk had ik um helemaal niet mogen modden :7 maar ik ben gewoon weer eens te eigenwijs.... |:(

Verwijderd

Topicstarter
ok Bulldog, fijn dat je zo reageerd, je had er dus gewoon ff zin in.. ach ja, ik ban af en toe ook gewoon mensen op onzinform >:)
Pagina: 1