Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik heb thuis 2 ps4's staan. Hierop zijn drie accounts aangemaakt. Twee zoontjes (volledige account) en ikzelf.

de oudste ps4 heb ik op kamer van zoon geïnstalleerd en daar mezelf als primary account aangemaakt.

De nieuwste ps4 staat in woonkamer en daar is account oudste zoon primary.

Oudste zoon en ikzelf kunnen met onze accounts alle aangekochte spellen en online spelen. De jongste zoon kan dit echter niet meer terwijl dit vroeger (met 1 ps4) wel kon. Doe ik ergens iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
De jongste zoon kan met zijn account enkel alle spellen spelen op de playstation van je oudste zoon, waar jouw account als primary is ingesteld.
Tenminste, ik ga er van uit dat de spellen en playstation plus op jouw account staan. Indien je oudste zoon verder geen spellen of playstation plus op zijn account heeft, dan zal het niet mogelijk zijn voor je jongste zoon om de spellen te gebruiken die jij wel op jouw account kan spelen.

Overzichtje:

Playstation met jouw account primary: Kan alles afspelen
Playstation met account van jouw oudste zoon primary: Kan enkel afspelen wat er op het account van jouw oudste zoon staat. Jij kan met jouw account al jouw spellen spelen. Jouw jongste zoon kan enkel beschikken over het aanbod van jouw oudste zoon en evt. playstation plus.

Reviews