Volgens mij is het ontzettend simpel:
- foutmeldingen kan je ook in het Engels genereren (gratis languagepack) waardoor Googlen makkelijker wordt.
- de drivers voor AVerMedia H789 kan ik niet vinden voor Windows 10.
- als ik Google op "AVerMedia H789 windows 10", vind ik meerdere forums waar niemand het voor elkaar krijgt.
- AVerMedia heeft een kantoor & telefoonnummer in Nederland; wat zeiden ze daar op jouw vraag?
Niet om het een of ander maar heb je een Windows 10 gekocht, in de PC gefrummeld en daarna meteen geinstalleerd? Of heb je het upgrade-pad gevolgd wat mensen al maanden in beeld hebben op Windows 7 en/of Windows 8.1? In het laatste geval is er waarschijnlijk een rapport afgegeven voordat je ging upgraden ivm mogelijk incompatible applicaties / drivers / hardware?
We weten ook nog niet wat voor PC je hebt. Ja, van HP. Maar ja, HP is in 1939 gesticht dus het is me volledig onduidelijk of je een PC uit 1940 hebt of uit 2016 waardoor het (zelfstandig!) zoeken naar informatie op de site van HP dus ook hopeloos mislukt.
Ik mis wat info van je zoals beschreven in
het topic: Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent. Eerder in dit topic vroeg ik al waarom je zaken hebt weggehaald uit het template; er gaat dan geen belletje rinkelen dat je zelf tekort ziet in de informatie-voorziening?
[
Voor 14% gewijzigd door
MAX3400 op 23-03-2016 20:47
]