Hallo Tweakers!
Graag zoek ik hulp voor het samenstellen van een systeem, hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen informeren
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wil ik de PC gaan gebruiken voor het gamen, maar wil er ook foto en video bewerking mee gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb de PC nu samengesteld op rond de €1500, maar het systeem mag maximaal €1700 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn vorige systeem was een Macbook Pro laptop, dus moet alle onderdelen aanschaffen.
Wil graag een goede basis hebben qua moederbord en processor zodat ik ook makkelijk weer kan upgraden in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil mijn PC graag bouwen met A merken, denk hierbij aan Asus, MSI, Corsair.
Ga je overklokken?
Ja ik wil mijn CPU gaan overklokken vandaar dat ik gekozen heb voor de waterkoeling.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik van jullie advies willen, of het beter/goedkoper kan zoals ik nu heb qua onderdelen.
Ik zou maar wat graag een GTX 980 Ti in dit systeem willen hebben, maar kom dan niet uit met de andere onderdelen.
Misschien dat jullie een configuratie hebben waarin dit wel lukt.
Graag zoek ik hulp voor het samenstellen van een systeem, hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen informeren
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wil ik de PC gaan gebruiken voor het gamen, maar wil er ook foto en video bewerking mee gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb de PC nu samengesteld op rond de €1500, maar het systeem mag maximaal €1700 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn vorige systeem was een Macbook Pro laptop, dus moet alle onderdelen aanschaffen.
Wil graag een goede basis hebben qua moederbord en processor zodat ik ook makkelijk weer kan upgraden in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil mijn PC graag bouwen met A merken, denk hierbij aan Asus, MSI, Corsair.
Ga je overklokken?
Ja ik wil mijn CPU gaan overklokken vandaar dat ik gekozen heb voor de waterkoeling.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik van jullie advies willen, of het beter/goedkoper kan zoals ik nu heb qua onderdelen.
Ik zou maar wat graag een GTX 980 Ti in dit systeem willen hebben, maar kom dan niet uit met de andere onderdelen.
Misschien dat jullie een configuratie hebben waarin dit wel lukt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 357,49 | € 357,49 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO | € 209,- | € 209,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 351,95 | € 351,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | NZXT Phantom Series 530 White | € 145,93 | € 145,93 |
| 1 | Corsair Hydro H100i v2 | € 121,50 | € 121,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Corsair RM750 | € 129,91 | € 129,91 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.537,58 | |