Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In eerste instantie voornamelijk schoolwerk, dus Word, Excel, internet etc. Later wil ik een videokaart erbij in zetten om ook te kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Hitachi Travelstar Z5K500 van 500GB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, deze computer moet van de grond af worden opgebouwd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua behuizing ben ik erg gecharmeerd van de wat vierkante cases(bitfenix phenom/ corsair carbide air). Het blijft natuurlijk technologie maar het zou fijn als het niet een binnen een jaar hopeloos verouderd is.
Ga je overklokken?
Nee. Ik heb er wel over nagedacht, maar volgens mij kan ik mijn geld beter ergens anders aan besteden.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk op- of aanmerkingen op de build en een beetje hulp met de case. Hoe meer ik over de bitfenix phenom m lees, hoe meer ik het idee krijg dat kabelmanagement en airflow een ramp zijn in dat ding.
Processor: Deze wordt hier overal aangeraden dus ik neem aan dat iedereen het hier mee eens is.
Moederbord: Eerst had voor de MSI B150M bazooka gekozen maar ik dacht voor €5 meer geef ik mezelf de mogelijk om in de toekomst een m.2 ssd in te bouwen.
Ram: Upgraden naar 16GB kan altijd nog
Case: Ik vind hem heel mooi maar ik heb het idee dat ik toch iets anders moet kiezen
Voeding: Deze is waarschijnlijk te groot voor welke videokaart ik er ook in ga zetten, of niet?
Ik hoop dat ik hiermee een klein beetje de vragen als waarom heb je dit wel/niet gekozen wegneem.
In eerste instantie voornamelijk schoolwerk, dus Word, Excel, internet etc. Later wil ik een videokaart erbij in zetten om ook te kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Hitachi Travelstar Z5K500 van 500GB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, deze computer moet van de grond af worden opgebouwd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua behuizing ben ik erg gecharmeerd van de wat vierkante cases(bitfenix phenom/ corsair carbide air). Het blijft natuurlijk technologie maar het zou fijn als het niet een binnen een jaar hopeloos verouderd is.
Ga je overklokken?
Nee. Ik heb er wel over nagedacht, maar volgens mij kan ik mijn geld beter ergens anders aan besteden.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk op- of aanmerkingen op de build en een beetje hulp met de case. Hoe meer ik over de bitfenix phenom m lees, hoe meer ik het idee krijg dat kabelmanagement en airflow een ramp zijn in dat ding.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,- | € 183,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | BenQ GW2270H Zwart | € 118,90 | € 118,90 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 73,99 | € 73,99 |
| 1 | BitFenix Spectre Pro All Black 230mm | € 16,- | € 16,- |
| 1 | Logitech MK270 Qwerty | € 25,41 | € 25,41 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 741,05 | |
Processor: Deze wordt hier overal aangeraden dus ik neem aan dat iedereen het hier mee eens is.
Moederbord: Eerst had voor de MSI B150M bazooka gekozen maar ik dacht voor €5 meer geef ik mezelf de mogelijk om in de toekomst een m.2 ssd in te bouwen.
Ram: Upgraden naar 16GB kan altijd nog
Case: Ik vind hem heel mooi maar ik heb het idee dat ik toch iets anders moet kiezen
Voeding: Deze is waarschijnlijk te groot voor welke videokaart ik er ook in ga zetten, of niet?
Ik hoop dat ik hiermee een klein beetje de vragen als waarom heb je dit wel/niet gekozen wegneem.