Wordpress Woocommerce overzetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter141080
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-10 20:52
Hallo,

Ik zit met het volgende:

Ik heb een Wordpress website (A) met Woocommerce, nu heb ik een nieuwe website (B) gemaakt op een andere domeinnaam ook in Wordpress en opnieuw Woocommerce geïnstalleerd.

Wat is nu de beste en de meest gemakkelijke manier om het Woocommerce gedeelte van website A over te zetten naar de nieuwe website B. Dus alle categorieën, producten, omschrijvingen en foto,s. Is hier een plugin voor?

Wie kan mij helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10 20:28

Vos

AFCA

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar voldoet de standaard WP export functie niet? Staat daar de custom post 'products' niet bij?

En anders is er vast wel een export plugin :).

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 22-03-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter141080
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-10 20:52
Ik had begrepen dat met de standaard exportfunctie de foto,s niet worden overgezet. Ik denk voordat ik van alles ga proberen vraag ik even of iemand de beste oplossing weet.

Ik had gelezen over de plug in duplicator, maar volgens mij is deze voor het overzetten van een complete site. Ik wil alleen het woocommerce gedeelte overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firejelle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-04 17:54
Hoi Peter,

Hier is wel een plugin voor die redelijk voldoet aan jou wensen.

https://nl.wordpress.org/plugins/woocommerce-exporter/

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar misschien kom je met die plugin verder!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:25
peter141080 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:34:
Ik had begrepen dat met de standaard exportfunctie de foto,s niet worden overgezet. Ik denk voordat ik van alles ga proberen vraag ik even of iemand de beste oplossing weet.
Of je de foto's wilt overzetten is een optie in de export, dus als je daar voor kiest werkt dat gewoon :)

Duplicator is inderdaad voor het overzetten van een hele site en is vziw niet geschikt om alleen WooCommerce over te zetten.

Full-stack webdeveloper in Groningen