Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• ddkooker
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-04 13:32
Mijn vraag
Ik zoek een "gratis" programma voor android dat ik kan gebruiken om maar 1 applicatie beschikbaar te maken voor de gebruiker van de telefoon maar waarbij ik wel de mogelijkheid heb om als beheerder de instelling o.i.d. aan te passen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om een Galaxy S5, en heb de eerste 10 applicaties in de app store al geprobeert maar deze komen continu met reclame en willen voor een premium versie duizende euro's vangen die ik niet beschikbaar heb.

Ik weet dat een dergelijke functie op IOS beschikbaar is vanuit IOS zelf. Is er ook zoiets voor Android of moet er dan een extra applicatie worden gestart?

Ik vind het niet erg om voor een applicatie te betalen maar het moet niet te gek worden.

[ Voor 19% gewijzigd door ddkooker op 22-03-2016 20:35 ]

Danny

Alle reacties

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Dit zit toch standaard in Android 5? Scherm vastzetten, te vinden onder Instellingen|Beveiliging. Gebruikers kunnen eventueel wel terug naar het lockscreen, maar als je daar een beveiliging op zet kunnen ze van daar niet verder.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

anders screentime ofzo

Iperf

• Bozevkwa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-11 22:10

Bozevkwa

The Falcons have landed

Idd, screentime. Dat zou ik dat geval aanraden. Ik gebruik het ook om twee android tablets te beheren en het gebruikt te beperken. Werkt echt fantastisch. En geen reclame :)

"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.

• ddkooker
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-04 13:32
hcQd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:03:
Dit zit toch standaard in Android 5? Scherm vastzetten, te vinden onder Instellingen|Beveiliging. Gebruikers kunnen eventueel wel terug naar het lockscreen, maar als je daar een beveiliging op zet kunnen ze van daar niet verder.
Ga het vanavond uittesten. Zie de instellingen wel staan, nu kijken of het ook werkt hoe ik het in wil zetten :P

Danny