Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Vraag
Alle reacties
bijvoorbeeld: http://www.nbgrandfans.com/en/productshow.asp?ArticleID=357
Sleuf zoals bij dit voorbeeld is zo'n 700x30mm.
/edit: bovenin hoeft toch geen outtake-fan? Warme lucht stijgt en zolang je van onderen blijft aanvoeren, hoe je niet nog eens bovenin extra weg te blazen.
[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 24-03-2016 15:57 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik ga inderdaad voor dit idee ik zoek alleen nog een redelijke compacte en stille fan ivm de ruimte die ik heb om het gat te boren dan kan ik er bijvoorbeeld 2-3 onderin plaatsen, bovenin zitten 2 brede sleuven en dan wordt de hitte afgevoerd.MAX3400 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:57:
Bedenk wel dat als je onderin gaten zou boren (met of zonder fan) dat je even moet kijken naar een stoffilter. Geen idee in wat voor huis je woont maar het zou zonde zijn als je zometeen wel koele apparatuur hebt maar ondertussen 3 gram stof per dag naar binnen blaast.
/edit: bovenin hoeft toch geen outtake-fan? Warme lucht stijgt en zolang je van onderen blijft aanvoeren, hoe je niet nog eens bovenin extra weg te blazen.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
De kast is zonder la enkel met deur en bovenin zitten 2 sleufen naar buiten die zijn enkele cm's breed en niet 12cm, deze ga ik ook niet aanpassen omdat het de bovenkant is en in het zicht komt. Daarom lijkt me onderin een nettere optie deze kan ik uit het zicht plaatsen en warme lucht stijgt.Lip schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:54:
Geen 1 onderin plaatsen maar boven in een vak maken waarin een of twee 12cm outtake fan(s) in past, die gelijk ligt met de achterkant van het Av meubel.
Heb je een foto van je meubel, maakt het wat gemakkelijkerHari-Bo schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:57:
[...]
De kast is zonder la enkel met deur en bovenin zitten 2 sleufen naar buiten die zijn enkele cm's breed en niet 12cm, deze ga ik ook niet aanpassen omdat het de bovenkant is en in het zicht komt. Daarom lijkt me onderin een nettere optie deze kan ik uit het zicht plaatsen en warme lucht stijgt.