Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• ObAt
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16-05 17:42
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een Book case (geen flip case die verticaal opent, een book case die horizontaal opent) voor mijn Lumia 950. Mozo heeft een erg mooie case die de backcover van de Lumia 950 vervangt, de case is dus ook erg dun en voelt stevig aan. Echter deze case lijkt nog niet in Nederland uit te zijn. Er is een vergelijkbaar product hier op de markt (zie: pricewatch: Mozo Book Cover Microsoft Lumia 950 Zwart) maar deze vervangt de backcover niet maar heeft een plakrand en dient op de backcover geplakt te worden! Deze constructie lijkt mij een stuk minder stevig en fijn, vooral omdat het nog steeds 40 euro kost.

Mijn vraag is of iemand op de hoogte is van een vergelijkbare case die wel leverbaar is in Nederland. De eisen zijn samengevat:
  • Book case
  • De case moet de backcover vervangen
  • Optioneel maar erg wenselijk: NFC en draadloos laden moet blijven werken
Ik heb op verschillende sites gezocht maar ik heb tot heden weinig resultaat. Een navraag bij Nederlandse webshops wou ook niet helpen, geen webshop heeft aangegeven het product te kunnen leveren. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt!

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True