Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geppie1970
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-08 19:38
Ik heb gisteren mijn Lumia 930 ge-upgradet naar Windows Phone 10. Nu wil zowel de agenda, als mail als contacten niet synchroniseren. Mijn contacten staan dus ook niet meer op mijn telefoon, wat best vervelend is. Ik zie online dat ik niet de enige ben. Heeft iemand een oplossing?
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:45
Begin eens met het account van je telefoon te verwijderen en opnieuw toe te voegen.
Mocht dat niet werken dan een full reset van het toestel

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geppie1970
Hoi MarchelHoek, dank voor je reactie. Schijnbaar kun je het account waarmee je je de eerste keer hebt aangemeld bij de telefoon niet verwijderen. Terug naar de fabrieksinstellingen dan maar. Ik probeer dat nog even te voorkomen, maar vrees het ergste. Fijn klusje voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als het goed is staat alles al in de cloud dus je bent niks kwijt. Krijg je een foutmelding bij synchroniseren?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geppie1970
Alles staat inderdaad in de Cloud, gelukkig. Er is geen foutmelding, gewoon een lege app. Als ik mijn Google account toevoeg dan werkt dat meteen. Frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geppie1970
Nou ik heb gisteren toch maar de fabrieksinstellingen hersteld en alles opnieuw erop gezet. Denk dta met de update naar WP10 iets niet goed is gegaan. Werk weer like a charm!

Dank voor het meedenken!
Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:14
Mosterd na de maaltijd. Heb je dit gecontroleerd? Instellingen -> privacy -> e-mail -> 'Apps kiezen die toegang krijgen tot de e-mail en die e-mail kunnen versturen' en dan mail en agenda aan zetten.
Pagina: 1