Weet iemand waar ik de patch van tony hawk 2 voor win2k vandaan kan halen?
Ja hoor, alleen niet binnen 9 min hebben er mensen een oplossing. Maar moment, ik heb hem ergens staan.Op vrijdag 22 juni 2001 22:36 schreef paultje23 het volgende:
Hallo? heeft niemand hier problemen mee gehad ofzo?
Ik zou dit soort verhalen achterwege laten. Geen idee waar ik de patch vandaan heb gehaald, waarschijnlijk van een cd in de zin van 'handig voor later' want ik heb geen win2k.Op vrijdag 22 juni 2001 22:45 schreef paultje23 het volgende:
heb je een ftp site voor me dan ofzo? anders mag je bij mij ook wel wat downen
Anyway, hier is ie dan.
Verkapte warez voorstellen doen aan mods is NIET slimOp vrijdag 22 juni 2001 22:48 schreef paultje23 het volgende:
Thnx. wil je ooit wat van me hebben ICQ me maar.
En ik kan prima voor mezelf zorgen
It's your lucky day iefje, coz' i've got a way to solve itOp vrijdag 22 juni 2001 22:39 schreef iefje het volgende:
Jawel, bij mij hangt het als ik het menu wil bewegen
(ik hoop dat je de engelse windhoos hebt, want de hoe het in het nederlands heet weet ik niet )
C:\WINDOWS\SYSTEM > en dan het proggie DXDIAG.exe >ga naar sound tab > dan doe je de Hardware Sound acceleration level (een schuifbalk is dat) helemaal naar links, zodat he ut staat... en het THPS2 werkt!
EDIT: voordat je denkt dat een gast ben die je windhoos probeert te verneuken. HET WERKT ECHT!
Verwijderd
Op vrijdag 22 juni 2001 22:49 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Verkapte warez voorstellen doen aan mods is NIET slim
En ik kan prima voor mezelf zorgen
Verwijderd
Thx! nu doet hij het, maar uuhh.... het geluid is helemaal fucked. De liedjes zijn dubbel enzo.Op zaterdag 23 juni 2001 01:59 schreef Ammie het volgende:
[..]
It's your lucky day iefje, coz' i've got a way to solve it
(ik hoop dat je de engelse windhoos hebt, want de hoe het in het nederlands heet weet ik niet )
C:\WINDOWS\SYSTEM > en dan het proggie DXDIAG.exe >ga naar sound tab > dan doe je de Hardware Sound acceleration level (een schuifbalk is dat) helemaal naar links, zodat he ut staat... en het THPS2 werkt!
EDIT: voordat je denkt dat een gast ben die je windhoos probeert te verneuken. HET WERKT ECHT!
hier ook draai win2k, heb die patch geinstalled en ik kom het spel wel in maar de sound is heel erg choppy, iemand die weet hoe dit op te lossen?
Geluid fucked? hmmm..dubbelOp zaterdag 23 juni 2001 16:51 schreef iefje het volgende:
[..]
Thx! nu doet hij het, maar uuhh.... het geluid is helemaal fucked. De liedjes zijn dubbel enzo.
Hij heeft denk ik hetzelfde probleem als ik, happerend geluid, wat soms wegvalt en dan weer schokkend terugkomtOp zaterdag 23 juni 2001 17:01 schreef Ammie het volgende:
[..]
Geluid fucked? hmmm..dubbel
Hmmmm..dit had ik met de demo op mijn W2k bakkie, jullie ook W2k?Op zaterdag 23 juni 2001 17:42 schreef woutf het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik hetzelfde probleem als ik, happerend geluid, wat soms wegvalt en dan weer schokkend terugkomt
yup, win2kOp zaterdag 23 juni 2001 23:40 schreef Ammie het volgende:
[..]
Hmmmm..dit had ik met de demo op mijn W2k bakkie, jullie ook W2k?
Daarom valt het toch wel te proberen? Ook al heb he een zooi patches nodigOp zondag 24 juni 2001 17:06 schreef The_Killing_Guide het volgende:
win2k is ook niet echt bedoeld voor spellen jongens...
d'r is toch vast wel een fix om onder win2k dat geluid goed te krijgen ?
Pagina: 1