Ik heb een paar dagen geleden een vraag gesteld over mijn nieuwe NAS. Ik ben hier heel goed geholpen en ben verder gaan kijken. Ik had net een mooie configuratie gebouwd en toen vond ik deze video.
https://www.youtube.com/w...FvcxPufSRNo&feature=cards
Ik dacht dit lijkt me wel wat om in de vakantie wat tijd in te steken. Ik heb hier namelijk een redelijke overkill game PC staan specificaties hieronder. Ik ben weer gaan kijken en kan door met de hardware die ik nu heb en wat extra harde schijven dit bewerk stellige. Hieronder ook de nieuwe hardware die ik wil kopen.
Huidige hardware:
CPU: AMD FX-8350 Black Edition.
CPU-fan: Scythe mugen 4 PCGH.
MOBO: MSI 970 Gaming.
RAM: Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9.
GPU: MSI R9 290 GAMING 4G.
HDD: WD Black WD1003FZEX 1 TB V2.
CASE: Cooler Master Storm Trooper.
PSU: Corsair RM750.
Nieuwe hardware:
RAM: Corsair XMS3 CMX32GX3M4A1600C11.
HDD: WD Red WD40EFRX, 4TB. 5 stuks van deze
SSD: Kingston SSDNow V300 120GB. 3 stuks van deze
Is dit een goede NAS waar ik ook op kan virtualiseren en nog een lange tijd mee door kan. Kan ik het nieuwe bureaublad dat ik dan bouw ook buiten het netwerk gebruiken. Als ik hem dan zal willen benaderen heb ik dan nog een bepaalde internet snelheid nodig. Maakt dit bureaublad dan gebruik van de configuratie of van de eigen laptop/PC waar je het op bekijkt. Kan dit handig zijn voor de nieuwe laptop die ik nodig ga hebben voor school. Dat ik niet een nieuwe laptop hoef aan te schuiven, maar kan verbinden met de virtualisatie.
Alvast bedankt.
https://www.youtube.com/w...FvcxPufSRNo&feature=cards
Ik dacht dit lijkt me wel wat om in de vakantie wat tijd in te steken. Ik heb hier namelijk een redelijke overkill game PC staan specificaties hieronder. Ik ben weer gaan kijken en kan door met de hardware die ik nu heb en wat extra harde schijven dit bewerk stellige. Hieronder ook de nieuwe hardware die ik wil kopen.
Huidige hardware:
CPU: AMD FX-8350 Black Edition.
CPU-fan: Scythe mugen 4 PCGH.
MOBO: MSI 970 Gaming.
RAM: Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9.
GPU: MSI R9 290 GAMING 4G.
HDD: WD Black WD1003FZEX 1 TB V2.
CASE: Cooler Master Storm Trooper.
PSU: Corsair RM750.
Nieuwe hardware:
RAM: Corsair XMS3 CMX32GX3M4A1600C11.
HDD: WD Red WD40EFRX, 4TB. 5 stuks van deze
SSD: Kingston SSDNow V300 120GB. 3 stuks van deze
Is dit een goede NAS waar ik ook op kan virtualiseren en nog een lange tijd mee door kan. Kan ik het nieuwe bureaublad dat ik dan bouw ook buiten het netwerk gebruiken. Als ik hem dan zal willen benaderen heb ik dan nog een bepaalde internet snelheid nodig. Maakt dit bureaublad dan gebruik van de configuratie of van de eigen laptop/PC waar je het op bekijkt. Kan dit handig zijn voor de nieuwe laptop die ik nodig ga hebben voor school. Dat ik niet een nieuwe laptop hoef aan te schuiven, maar kan verbinden met de virtualisatie.
Alvast bedankt.