Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb op dit moment een voeding van 450w, desktop van PEAQ PDT P1010 - I7NL maar kan geen relevante info vinden over de voeding die er in zit. Ik krijg alleen maar buitenlandse websites. Ik heb wat info gevonden dat goedkope voeding ondanks de hoeveelheid Watt mijn gtx960 kan doen haperen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
i7 4970k, 8 gb ram en gtx 750 1gb gebruik ik op dit moment

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 22-03-2016 14:30)

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Vaak zijn de onderdelen van dit soort systemen afgestemd op wat erin zit, dus ik zou allereerst eens kijken of die voeding uberhaupt een PCIe-power aansluiting biedt (anders gaat je 960 sowieso niet werken)..
Voor de rest.. probeer het eerst eens, als je dan merkt dat er iets hapert kun je altijd nog een voeding kopen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiannoezNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
Welke PC is het? Aangezien je in je bericht een andere PC noemt dan bovenin zit gekoppeld..

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Vaak zijn de onderdelen van dit soort systemen afgestemd op wat erin zit, dus ik zou allereerst eens kijken of die voeding uberhaupt een PCIe-power aansluiting biedt (anders gaat je 960 sowieso niet werken)..
Voor de rest.. probeer het eerst eens, als je dan merkt dat er iets hapert kun je altijd nog een voeding kopen.