Jedec melding bij msi upgrade kit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jatochjohan
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-09-2021
Hoi!

Ik wil bij alternate dit pakketje aanschaffen samen met een msi gtx 980.

Alleen als ik 'm wil bestellen krijg ik deze melding.
"Het door u gekozen geheugen voldoet niet aan de JEDEC standaard. Daarom zal het geheugen ingesteld worden op DDR4 timings, conform de JEDEC standaard, als u het systeem geassembleerd besteld.

U heeft vier of meer GB RAM in uw configuratie geselecteerd. Houdt u er rekening mee dat deze hoeveelheid geheugen alleen met 64-Bit systemen volledig benut worden."

Kan iemand mij uitleggen wat dit betekend en/of er gevolgen zijn? Kan ik dit pakket gewoon gebruiken met een MSI gtx 980?

Beste antwoord (via jatochjohan op 22-03-2016 13:39)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je koopt geheugen dat buiten de standaard specs valt, dat maakt verder niet zo heel veel uit, die standaarden zijn vastgelegd zodat je altijd op instellingen kan draaien die gegarandeerde werken. Als je wilt overclocken dan heb je kans dat het niet altijd zal werken, dat is het risico dat daaraan hangt.

Het staat sowieso los van je GTX980, je videokaart heeft neits met je geheugen te maken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je koopt geheugen dat buiten de standaard specs valt, dat maakt verder niet zo heel veel uit, die standaarden zijn vastgelegd zodat je altijd op instellingen kan draaien die gegarandeerde werken. Als je wilt overclocken dan heb je kans dat het niet altijd zal werken, dat is het risico dat daaraan hangt.

Het staat sowieso los van je GTX980, je videokaart heeft neits met je geheugen te maken.