laptop reparatie AC aansluiting solderen/vervangen(Amsterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 516 views

• BazenKruistocht
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
De titel zegt het al, ik heb een Asus Ultrabook/Zenbook UX31A waarvan de AC connector gaar geworden is, dat houd in dat mijn laptop niet meer goed op laad vanwege de pinnetjes niet meer goed zijn, dus die moet ik opnieuw erop laten zetten / solderen, (de ac plug moet vervangen worden en opnieuw op moederbord gelast worden denk ik).

Ken iemand een vakman in Amsterdam of Alkmaar of in de buurt die dit in een hand omdraai kan doen?

Verwijderd

Denk dat je hier meer respons krijgt.
Ben momenteel helaas niet thuis anders had ik je even geholpen.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Je zou PC Oké in Amsterdam Utrechtse straat kunnen proberen, ze zitten zo te zien ook in Purmerend:

http://www.pc-oke.nl/nl/index.html

Die kunnen het wellicht per direct repareren als je er even een afspraak voor maakt. Maar ik zou het persoonlijk zelf door Asus laten doen al duurt dat misschien langer en/of is het duurder. Als het een produktie/ontwerp fout is komen ze je misschien nog tegemoet en leren ze er iets van voor toekomstige generaties laptops.

[ Voor 1% gewijzigd door bvk op 22-03-2016 15:22 . Reden: typos ]

Specs

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:18

Nemesizz

Untouchable

bvk schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:19:
. Als het een produktie/ontwerp fout is komen ze je misschien nog tegemoet en leren ze er iets van voor toekomstige generaties laptops.
Veel laptops hebben dat probleem, niet specifiek Asus.

Het contactpuntje is gewoon erg gevoelig, klein duwtje tegen de stekker terwijl die ingeplugd zit, of iemand die perongeluk aan de kabel trekt (terwijl die bijvoorbeeld over de kabel van de netadapter struikelt ) en zo'n pinnetje breekt dan al.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Oproepjes als deze horen inderdaad in http://tweakers.net/categ...onica-en-tweaking/aanbod/.

Dit topic is gesloten.