Toon posts:

Advies Versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hoi!

Ik zoek een nieuwe versterker!

Verder heb ik nu geen bluetooth wifi en hdmi aansluitingen. Wat is dus wel graag wil.

Kunnen jullie een goede versterker aanraden?

Verder geven de boxen ook een beetje ruis als t geluid uitstaat.. Heel zachies..
En de subwoofer slaat pas aan bij hogere volumes

Relevante software en hardware die ik gebruik

Heb nu een wat oudere Sony STR_DE454
Er staan JBL 610 cinema serie boxen op. 8 ohm 60 watt speakers en een 150 watt subwoofer

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Gevonden wat versterkers via websites als bol.com

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 21:18
Welke versterkers heb je zelf al gevonden? We zijn hier geen Media Markt verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
pricewatch: NAD T 785

this will do! ;)

Je verhaal is nog niet helemaal duidelijk:

- wil je een upgrade doen omdat ie nu ruist?
- of alleen omdat je functies mist?

niet te vergeten: wat is je budget en iets uitgebreider wat zijn je eisen. als het gaat om wat je al gevonden hebt: dan graag merk en types.

wat betreft de subwoofer die pas laat aanslaat: dat is gebruikelijk. het signaal moet een bepaalde sterkte hebben voor de subwoofer uit stand-by komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:06

FeaR

In GoT we trust

Deze gaat wederom op slot. Dit topic is voor 99,9% gelijk aan de vorige. Wederom geen eigen inzet. Zeggen dat je sites als Bol.com bekeken hebt is leuk, maar dat kan iedereen verzinnen. Met eigen inzet doelen we op een lijstje met receivers die op de short list staan maar waar je over twijfelt. Een eis als "HDMI" en "WiFi" zegt niets, specificeer wat je doel is met het apparaat. HDMI is er in zo veel versies dat mogelijk HDMI 1.3 al voldoende zou zijn (puur als voorbeeld). Tevens geeft een dergelijke short list ook een budget/prijsrange aan waarin je zoekt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.