[Pm] berichten worden niet verzonden

Pagina: 1
Acties:

• Jaran
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-11 07:30
Hoi,

Voor de tweede keer op een rij lijken de berichten die ik schrijf nooit aan te komen bij de betreffende tweaker, het geld alleen voor dit ''topic'' (reeks met berichten) en een nieuw ''topic'' starten met de betreffende tweaker lijkt het probleem te verhelpen.
Ook heb ik af en toe last dat het scherm eindeloos op ''bericht verzenden'' blijft hangen en er daarna niks verschijnt in de betreffende reeks van berichten (en ik dus opnieuw mijn bericht moet typen en hopen dat hij het nu wel verzend).

Meestal werk ik op mijn windows-tablet of pc, beide met Windows 10 en Edge als browser.
Hoewel ik geen adblocker heb krijg ik wel af en toe de melding ''je blokkeert onze banners. Dit vinden wij erg jammer. Waarschijnlijk gebruik je een adblocker als ...''
Dit gebeurd zowel op mijn tablet als vaste pc.
Nu denk ik niet dat er een verband zit tussen deze bugs, maar ik vermeld het er toch maar bij.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee!

Met vriendelijke groet,
Jaran

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als je bericht wel gewoon in de 'thread' verschijnt dan zou de ontvanger dat ook moeten kunnen zien. Ik weet niet waarom je soms moeite hebt met het versturen van een bericht. Aangezien we daarover verder geen klachten hebben ontvangen lijkt me dat toch in eerste instantie een probleem aan jouw kant...

Intentionally left blank

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 16:36
Het blijven hangen op "bericht verzenden" heb ik ook al een aantal keren ervaren. Ik dacht dat er aan mijn kant iets mis was, maar nu ik dit lees.....

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Is dat als je gewoon in http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions de betreffende discussie opent en daar onderin een bericht tiept en verstuurt?

Intentionally left blank

• Jaran
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-11 07:30
Ja, het gebeurt bij het beantwoorden van een discussie.
Het lijkt vooral op mijn tablet te gebeuren.
Vanaf 19 maart is het nu 3 keer op mijn tablet en eenmalig op mijn pc voorgekomen, in beide gevallen is het bericht niet verzonden als ik de discussie opnieuw open.
Uit voorzorg kopieer ik lange berichten voor ik ze verstuur.

Zodra ik op ''verstuur bericht'' druk krijg ik kort een wit scherm gevolgd door een ''nieuw bericht versturen'' melding die vele malen langer blijft hangen als normaal.
Hierna word ik terug gestuurd naar mijn ''inbox'' en is het betreffende bericht niet zichtbaar (en dus niet aangemaakt neem ik aan).

Ik ga kijken of het met edge te maken heeft door de aankomende week alleen chrome te gebruiken wanneer ik op tweakers iets wil versturen.