Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoopadvies laptop tot € 600,- voor studie / lichte games

Pagina: 1
Acties:

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 21:41
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt gebruikt voor studie maar ook voor de lichtere games zoals minecraft. Hij wil persé Windows 10 erop hebben en persé 8GB geheugen, maar goed het geheugen is er eventueel zo bij te prikken natuurlijk. Verder wil ie graag min een I-3 processor. Opslag is niet zo heel belangrijk qua grootte, 320GB is eigenlijk al meer dan genoeg. Een SSD zal er niet inzitten qua budget en ook een FullHD scherm kan ie denk ik vergeten. Vooral ook omdat ie persé een 17.3" scherm wil

Wat is je budget?
max €600,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal voornamelijk thuis gebruikt worden en dus niet veel verplaatst worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil géén HP verder heb ik niet echt een voorkeur. Ben op zich wel tevreden over Lenovo (de bloatware uitgezonderd ;-))

Heb zelf de volgende gevonden:
pricewatch: Lenovo Essential B70-80 80MR0008MH
Fijne I5 processor van de 5de generatie en hiermee kan ie wellicht net ff wat langer mee voorruit, ook zit er 802.11ac wifi op wat ook gunstig is. Windows moet nog wel geupgrade worden naar Windows 10 en er zal 4gb geheugen bij geprikt moeten worden. Met extra geheugen erbij zit ie wel aan max budget van €600,-

pricewatch: Acer Aspire E5-772-317D
I3 5e gen processor met ook 802.11ac wifi. Staat al Win10 op. Zal extra geheugen bij 'moeten' en zal dan uitkomen op €550,-

Wellicht dat jullie nog mooie tips/aanbevelingen hebben :-)