Het probleem:
Sinds 2 dagen de Samsung UE48J6200AW in bezit en ben erg tevreden met mijn aankoop totdat ik het kastje van KPN aansloot: Zwart beeld/geen signaal maar wel geluid
Setup (in aansluitvolgorde weergegeven):
Daarnaast draai ik dezelfde setup met mijn PS4 waarmee ik geen problemen ervaar.
Wat heb ik zelf al geprobeerd/uitgezocht:
Op het moment dat ik de KPN box een powercycle geef toont hij tijdens het laden/zoeken naar zenders wel beeld. Op het moment dat hij klaar is gaat het beeld op zwart.
Heel af en toe komt er na de powercycle het bericht: "resolutie niet ondersteund" en springt weer op zwart.
Graag hoor ik van jullie wat ik nog kan doen of wat er mis kan zijn.
Sinds 2 dagen de Samsung UE48J6200AW in bezit en ben erg tevreden met mijn aankoop totdat ik het kastje van KPN aansloot: Zwart beeld/geen signaal maar wel geluid
Setup (in aansluitvolgorde weergegeven):
- KPN interactieve tv box
- HDMI kabel
- Onkyo HT-S3505
- HDMI kabel
- Samsung UE48J6200AW
Daarnaast draai ik dezelfde setup met mijn PS4 waarmee ik geen problemen ervaar.
Wat heb ik zelf al geprobeerd/uitgezocht:
- Kpn -> HDMI -> tv [dit werkt wel!]
- KPN box powercycle en factory reset (op advies van KPN)
- Andere HDMI kabel
- verschillende HDMI poorten op zowel de tv als de Onkyo
- TV gecontroleerd op instellingen, evt updates en factory reset gedaan
Op het moment dat ik de KPN box een powercycle geef toont hij tijdens het laden/zoeken naar zenders wel beeld. Op het moment dat hij klaar is gaat het beeld op zwart.
Heel af en toe komt er na de powercycle het bericht: "resolutie niet ondersteund" en springt weer op zwart.
Graag hoor ik van jullie wat ik nog kan doen of wat er mis kan zijn.