T schijnt dat EA nu eens echt de mouwen heeft opgestroopd om er wat van te maken. Weet iemand wanneer de release datum is gepland.
Eind 2001
Meestal komen de FIFA's rond oktober als ik me niet vergis.
Klopt, want kan me nog herinneren dat ik twee jaar geleden Fifa 2000 op de HCC heb gekocht en die is in November (wie gaan er dit jaar
)
rm -r *
Verwijderd
oktober 2001, net als Fifa2001 oktober 2000 , fifa2000 oktober 1999 etc...
always the same. Wordt ook hetzelfde spel als fifa2001...in het begin best leuk maar na 10 potjes saai, vervelend, simpel (8-0 moeilijkste nivo.....en dan speel je met RKC tegen AJAX)
always the same. Wordt ook hetzelfde spel als fifa2001...in het begin best leuk maar na 10 potjes saai, vervelend, simpel (8-0 moeilijkste nivo.....en dan speel je met RKC tegen AJAX)
Ik denk dat haast iedereen er zo over denk maar in de PU van juli 2001 staat hij toch bij de beste E3 spellen voor de PC. Hij schijnt waanzinnig te worden. laten we het hopen
Niet praten over PU pleaz, jij vind jezelf een tweaker en je leest DAT vod??Op zaterdag 23 juni 2001 15:28 schreef mradem het volgende:
Ik denk dat haast iedereen er zo over denk maar in de PU van juli 2001
shame on you
Ff ontopic
ik d8 dat fifa zo rond midden november uit zal komen. Kunnen ze precies het spel een btje bekendheid meegeven voor de sinterklaas inkopen.
Oh dan is oktober ook erg waarschijnlijk,
naja, daar ergens,
Greetingz,
Iets van 2 juli wordt bekend gemaakt wat er allemaal in zit. Schijnt flink anders te worden deze keer.
Gratis abo bij een magix produkt, mooi toch!Op zaterdag 23 juni 2001 15:33 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Niet praten over PU pleaz, jij vind jezelf een tweaker en je leest DAT vod??
Ennuh...die gasten zijn altijd negatief over fifa en nu een keer niet, wie weet?
Laten we het hopen.....Op zaterdag 23 juni 2001 18:17 schreef dadinanduZ het volgende:
Iets van 2 juli wordt bekend gemaakt wat er allemaal in zit. Schijnt flink anders te worden deze keer.
Verwijderd
Ik ben wel toevallig mod daar bij de Powe... erm... erm... lama.. xei nix.Op zaterdag 23 juni 2001 15:33 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Niet praten over PU pleaz, jij vind jezelf een tweaker en je leest DAT vod??
shame on you
Ff ontopic
ik d8 dat fifa zo rond midden november uit zal komen. Kunnen ze precies het spel een btje bekendheid meegeven voor de sinterklaas inkopen.
Oh dan is oktober ook erg waarschijnlijk,
naja, daar ergens,
Greetingz,
Mod bij een blad? Das knap!Op zaterdag 23 juni 2001 23:01 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ik ben wel toevallig mod daar bij de Powe... erm... erm... lama.. xei nix.
Pagina: 1