Domeinregistratie voor Digital Ocean

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 10:13
Hoi!

Bij digital ocean heb ik $100 aan credit gekregen aangezien ik student ben. Nu wil ik graag mijn website daar hosten. Het domein moet nog worden aangeschaft. Hierom dus mijn vraag, zijn er nu bepaalde punten waar ik op moet letten voor een domeinregistratie in combinatie met Digital Ocean? Ik neig nu naar pcextreme, voor €10 een .com domein inclusief e-mail server. E-mail is voor mij vereist, omdat het wordt afgeraden om zelf te hosten op digital ocean (zeker met het $5 plan)

Bedankt!

Beste antwoord (via Pindakaaskroket op 23-03-2016 06:48)

Verwijderd

Er zijn zoveel partijen waar dit kan. PCextreme is prima hoor. Het gaat erom dat je de DNS kan beheren van jouw domein, omdat je d.m.v. zgn. records je domein aan het ip-nummer van je DigitalOcean server kan koppelen.

Ik zie echter geen aanbod bij PCextreme van een domein met enkel e-mail hosting... Let daar even goed op, want het is jammer als je meer afneemt dan je nodig hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 07:51 . Reden: aanvulling ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn zoveel partijen waar dit kan. PCextreme is prima hoor. Het gaat erom dat je de DNS kan beheren van jouw domein, omdat je d.m.v. zgn. records je domein aan het ip-nummer van je DigitalOcean server kan koppelen.

Ik zie echter geen aanbod bij PCextreme van een domein met enkel e-mail hosting... Let daar even goed op, want het is jammer als je meer afneemt dan je nodig hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 07:51 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-10 11:36
indien het alleen om domein en email gaat is Versio misschien een optie. een van de goedkopere met domeinnamen, en sinds de nieuwe mailserver met filtering van uitgaande spam is de mailserver ook best prima. Website performance valt soms wat tegen, maar voor het geld dat je ervoor betaald geen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 10:13
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 07:43:
PCextreme heeft gratis static hosting met E-mail server (Linkje). Hier moet je dan natuurlijk wel een domein voor aanschaffen, wat neerkomt om €10.