Toon posts:

MS Train Sim: rennen door de trein!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil je rennen door de trein? Dat kan! Ga naar view 2 (toets 2), ga naar beneden (control-pijltje omlaag) en ga schuin naast de trein hangen, vooruit kijken, vlak boven een spoorlijn. Wacht tot er een AI tegenligger aankomt en mik exact op de voorkant. Je holt door de trein!

Zin in een duik? Verlaag hetzelfde standpunt als je over een waterbrug rijdt: je komt dan net met je kop onder water. Echt waar, 'k heb 't zelf net gedaan.

FF wat anders: heeft iemand de Short Passenger Run op de Hisatsu Line al geprobeerd? Ik krijg de trein niet op snelheid! Ook niet met de sander. Op het moment dat ik in het volgende station moet zijn, ben ik nog nauwelijks in de tunnel. Vreemd: die japanse treintjes ('k vind ze meer op trams lijken...) zijn meestal lekker vlot. Tot nu toe heb ik zo'n probleem niet gehad. Tip, iemand?

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 juni 2001 22:11 schreef hellogoodbye het volgende:
Wil je rennen door de trein? Dat kan! Ga naar view 2 (toets 2), ga naar beneden (control-pijltje omlaag) en ga schuin naast de trein hangen, vooruit kijken, vlak boven een spoorlijn. Wacht tot er een AI tegenligger aankomt en mik exact op de voorkant. Je holt door de trein!

Zin in een duik? Verlaag hetzelfde standpunt als je over een waterbrug rijdt: je komt dan net met je kop onder water. Echt waar, 'k heb 't zelf net gedaan.
Eeuh... Jaahaa heel nuttig! :+ ;)
FF wat anders: heeft iemand de Short Passenger Run op de Hisatsu Line al geprobeerd? Ik krijg de trein niet op snelheid! Ook niet met de sander. Op het moment dat ik in het volgende station moet zijn, ben ik nog nauwelijks in de tunnel. Vreemd: die japanse treintjes ('k vind ze meer op trams lijken...) zijn meestal lekker vlot. Tot nu toe heb ik zo'n probleem niet gehad. Tip, iemand?
Idd die vage tram... Hier ook niet weg te krijgen dat ding, misschien moet je wachten tot de passagiers je komen duwen ofzo :?

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:28

Knutselsmurf

LED's make things better

Je moet natuurlijk wel op tijd schakelen... :)

- This line is intentionally left blank -

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Owja! Dat was het! Inderdaad na het schakelen krijg je 'm wel op vaart.. Duurde even voordat ik er achter was, maar was het dus ook al weer vergeten :)

Verwijderd

Topicstarter
O shit ja zeg... Dus DIT is die trein met die speed gear... Ik had het al eens gezien op de keyboard card, maar ik had niet door dat het deze trein was. Ik moet toch maar eens alle tutorials volgen die bij die activities zitten...

Verwijderd

Gear 1: 0-48 km/h.
Gear 2: 48+ km/h

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Het duurde bij mij ook 20 seconden voor me ineens te binnen schoot dat ik ergens iets las over schakelen...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1