Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Roxane
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 21-03-2016
Mijn vraag
Bij elk spel in call of duty ps4 ookal stel ik mijn wapen in, begint het spel zonder wapen.
Ik moet dus eerst een kill maken en dan het wapen pakken
Maar als ik word geschoten moet ik dus weer zonder wapen?
Waar stel ik dit in of waar ligt dit aan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Call of duty ps4
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Hallo Roxane, welkom op Tweakers. Je post is wat summier om je te kunnen helpen. Buiten dat we geen idee hebben om welke Call of Duty het gaat (er zijn er inmiddels tussen de 10 en 30, afhankelijk van hoe je telt). Ook wordt het op Tweakers gewaardeerd dat je zelf eerst met een probleem aan de slag gaat. Heb je zelf gegoogled, wat kwam daaruit en waarom werkten de daar opgegeven oplossingen niet voor jou?

Succes!

Persuader of bytes.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gezien het gerelateerde spel BOIII is, ga ik ervan uit dat het om Call of Duty: Black Ops III gaat. Had wel netjes geweest als het even in de tekst vermeld was. :)

Is trouwens
wat jouw probleem is? Eerste hit die ik met Google althans vond.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17:40
Lijkt me een bug. Verwijder het spel eens helemaal en installeer deze opnieuw met alle patches. Anderzijds kun je misschien eens in de controller of gameopties van de game kijken.

Of gebruik je een class met een wapen dat wel geselecteerd is maar je nog niet vrijgespeelt hebt (zou dan ook een bug zijn)

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hier nog iemand die er over post: https://steamcommunity.co...ons/0/485623406960442596/ en krijgt ook vrij snel de reactie dat het een bug is met akimbo wapens.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Roxane
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 21-03-2016
Sorry
Ik ben nog nieuw in het spel
Ik speel black ops I-II op de ps4
Heb wel gegoogled maar kwam er niet uit En kwam toen hier terecht

• Klitse
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Heb je een mappack gedownload? zo ja: YouTube: Black Ops 2 No Gun Glitch + How to Fix No Gun Glitch @MaTtKs @DavidVonderhaar

Klitse wijzigde deze reactie 22-03-2016 00:04 (11%)

• impactftw
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17:13
heb ik ook altijd in farming simulater
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True