Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Vraag
Alle reacties
Ik had ook een armatuur waarin na enkele probleemloze jaren steeds de buizen stuk gingen. Tot de conclusie gekomen dat er iets met het armatuur was en een nieuwe gekocht, nu blijven de lampen weer heel. Dus, als je er nu LED buizen in doet gaan die misschien ook kapot.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Zijn die TL trafo's misschien stuk? Ik kan mij voorstellen dat die na een aantal jaren ook de geest kunnen geven. Hangt ook van de kwaliteit af natuurlijk.
Ik denk dat zo'n led strip niet echt mooi wordt. Of zit het geheel achter troebel glas?
Ik denk dat zo'n led strip niet echt mooi wordt. Of zit het geheel achter troebel glas?
Das stug. Das een PLS-E lamp, die verbruiken niks en gaan jaren mee. Ik heb dat spul in mijn buitenlamp zitten, doet het als het donker is. Eind vorig jaar de eerste na 4 jaar moeten vervangen. Volgens mij zit de starter in de lamp zelf.
Maar ik zie dat er inmiddels ook PLS led in de handel is. Die steek je er zo in. Wel ff zorgen dat je de goede aansluiting hebt
Zie bijvoorbeeld hier: http://www.lesholland.nl/led-lampen/led-pls-e-4-pins-lampen/
Maar ik zie dat er inmiddels ook PLS led in de handel is. Die steek je er zo in. Wel ff zorgen dat je de goede aansluiting hebt
Zie bijvoorbeeld hier: http://www.lesholland.nl/led-lampen/led-pls-e-4-pins-lampen/
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hier ook veel gedoe gehad met een Steinel buitenlamp met zo'n tl-buisje. Er bleek een slecht contact in de houder te zitten.
Schets is uiteraard mogelijk. Misschien past er zelfs een e27 ledlamp in.
Probeer er achter te komen hoeveel lumen je wilt en zoek daar een lichtbron bij.
Schets is uiteraard mogelijk. Misschien past er zelfs een e27 ledlamp in.
Probeer er achter te komen hoeveel lumen je wilt en zoek daar een lichtbron bij.