Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Aangezien mijn PC veelal vast loopt ben ik van plan om een nieuwe aan te schaffen. De PC is bedoeld voor spellen als CSGO, GTA5 en andere nieuwe spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik richt op een systeem van maximaal 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er wordt uit mijn huidige systeem niets meegenomen. Wel heb ik al een toetsenbord, muis, boxen en een scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op basis van andere topics heb ik een samenstelling gemaakt van wat ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen andere specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zodat ik de knoop definitief kan door hakken. Ik heb geprobeerd om mij zoveel mogelijk in te lezen aangezien dit mijn eerste build wordt. Ik hoop op feedback en waar nodig alternatieven. Bij voorbaat dank!
Aangezien mijn PC veelal vast loopt ben ik van plan om een nieuwe aan te schaffen. De PC is bedoeld voor spellen als CSGO, GTA5 en andere nieuwe spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik richt op een systeem van maximaal 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er wordt uit mijn huidige systeem niets meegenomen. Wel heb ik al een toetsenbord, muis, boxen en een scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op basis van andere topics heb ik een samenstelling gemaakt van wat ik denk nodig te hebben.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,- | € 183,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 312,95 | € 312,95 |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart Window | € 38,90 | € 38,90 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 57,50 | € 57,50 |
| 1 | Corsair CX450M | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 158,- | € 158,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 894,20 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen andere specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zodat ik de knoop definitief kan door hakken. Ik heb geprobeerd om mij zoveel mogelijk in te lezen aangezien dit mijn eerste build wordt. Ik hoop op feedback en waar nodig alternatieven. Bij voorbaat dank!