Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!
The devil is in the details.
Ja, dat klinkt logisch opzich, maar ik zou niet willen zeggen dat het heel duidelijk is, ene keer ga ik naar de myReact en andere keer naar het echt Tweakers.net profiel, ligt er beetje aan welke ik aan klik. Ik dacht eigenlijk dat er iets zou staan als "Moderators" van de verschillende sub's. Maar het lijkt inderdaad wel te kloppen.Hahn schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:28:
Dat zijn admins van die secties. Je kijkt waarschijnlijk op hun Tweakers.net-profiel, op hun GoT-profiel is wel duidelijk te zien dat ze admins zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!
Yup, daar is inderdaad niet echt een touw aan vast te knopenDJVG schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:35:
[...]
Ja, dat klinkt logisch opzich, maar ik zou niet willen zeggen dat het heel duidelijk is, ene keer ga ik naar de myReact en andere keer naar het echt Tweakers.net profiel, ligt er beetje aan welke ik aan klik.
The devil is in the details.
[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 21-03-2016 19:38 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Die een keer toevoegen aan de gallery en je kan de publieke variant van myReact helemaal uitfaseren
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Commandline FTW | Tweakt met mate
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Idegeval vanaf 2013, aangezien ik ze daar al zie staan op bugreport van mij: _David_ in "[bug] forum index is raar en de laatste pagina knop valt weg"
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Euh, nee._David_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:45:
Het enige wat nog op de publieke myreact staat maar niet op je gallery is je titel (en wat linkjes naar de DSP en HB IIRC)
Die een keer toevoegen aan de gallery en je kan de publieke variant van myReact helemaal uitfaseren
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dan heb ik niks gezegdNMe schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:38:
[...]
Euh, nee.Via de MyReact komen wij mods ook nog aan extra info die alleen daarlangs beschikbaar is of die in elk geval via de MyReact daadwerkelijk een makkelijk totaaloverzicht geeft.
De PM's die de crew naar een user heeft gestuurd kun je bijvoorbeeld alleen via MyReact terugvinden.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dan kan het altijd nog samengevoegd worden met Mijn Topics, waar het ook overlap mee heeft.NMe schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:38:
[...]
Euh, nee.Via de MyReact komen wij mods ook nog aan extra info die alleen daarlangs beschikbaar is of die in elk geval via de MyReact daadwerkelijk een makkelijk totaaloverzicht geeft.
De PM's die de crew naar een user heeft gestuurd kun je bijvoorbeeld alleen via MyReact terugvinden.
Vooralsnog zou ik er minder problemen mee hebben als juist het profiel wegblijft
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)