Goede dag, Ik heb een vraag over mijn videokaarten, Ik heb namelijk 2x r9 290's in mijn case zitten maar 9/10x gebruik ik maar 1 van de 2 kaarten.. aangezien 9/10x de meeste games problemen hebben met crossfire..(Voorbeeld: The division single card: 55/60 fps - The division crossfire: 20/30 fps max zowel low als ultra) Drivers heb ik al 10x geupdate naar nieuwe versies.. zelfs veranderd naar oudere.. op dit moment ben ik zelfs aan het kijken voor een nieuwe cpu.. De enigste optie die ik me kan bedenken is overstappen naar een single card!
De fps drops is trouwens niet het enigste vooral veel flickering in sommige games zoals the witcher 3 (Veel mensen hadden problemen dus dat zal wel aan amd liggen) of 9/10x dat crossfire niet werkt met veel games.. Zowel heb ik er ook last van als ik wil streamen want het werkt half en soms gewoon helemaal niet..
De vraag is: Inruilen voor een single card een betere optie?
CPU i5-3470 met 16gb ramgeheugen incase
De fps drops is trouwens niet het enigste vooral veel flickering in sommige games zoals the witcher 3 (Veel mensen hadden problemen dus dat zal wel aan amd liggen) of 9/10x dat crossfire niet werkt met veel games.. Zowel heb ik er ook last van als ik wil streamen want het werkt half en soms gewoon helemaal niet..
De vraag is: Inruilen voor een single card een betere optie?
CPU i5-3470 met 16gb ramgeheugen incase
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 14:33 ]