Toon posts:

Vodafone levert al 5 weken geen dienst en/of oplossing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:39

Sorcerer8472

Mens sana?

Naar een Vodafone-winkel gaan en (opnieuw) een nieuwe simkaart halen. Als het goed is krijg je die direct (als het goed is zonder bijbetaling) en kun je ook gelijk bellen ermee zodra je hem in je telefoon doet en zij hem activeren.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codemeister
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 16:25
Mijn inziens moet het mogelijk zijn een order (simkaart vervangen) te annuleren in hun klantsysteem. Dus de klantenservice of de winkels moeten je daarin kunnen helpen.

Nadat de order geannuleerd is zou je in theorie een nieuwe simkaart moeten kunnen aanvragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:01:
[...]

De zogeheten sim-swap is helaas niet mogelijk met mijn probleem.
Waarom niet dan?

In ieder geval: meest zekere manier is in gebreke stellen en een aantal dagen (7 dagen lijkt me redelijk) geven om het probleem op te lossen voordat je eenzijdig het contract opzegt wegens wanprestatie.

Ik weet niet of je Facebook hebt, maar het kan helpen om daar met een medewerker te chatten. Je vraag kan dan intern worden doorgezet naar iemand die écht iets voor je kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:41

swv

Kunnen ze jouw niet gratis overzetten op een duo sim? Is jouw 06-nummer nou ook ontoegankelijk of is die nog wel vrij te geven? Met vrijgeven bedoel ik dat je met jouw nummer over kunt naar een nieuw (Vodafone) abonnement. Het lijkt mij dat Vodafone er nu wel makkelijk vanaf komt doordat jij je aan het lijntje laat houden. Vijf weken is toch niet normaal. Ik zou ze direct mededelen dat je het contract gaat verscheuren.

Ik bedoel jij als consument wordt altijd geacht braaf te betalen, dan moet de wederpartij ook braaf leveren of binnen een redelijk termijn met een vergelijkbaar alternatief te komen. Nu laat Vodafone duidelijk merken jou niet serieus te nemen en dat pas doen als er vergelijkbare gevallen zijn. Daar heb jij echter niks mee te maken. Dus vriendelijk vragen of je iemand van hogere hand mag spreken en dat je het graag binnen een week opgelost wilt zien met desnoods een nieuw contract (als je nog bij Vodafone wilt blijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:41

swv

Hmm in dat geval snap ik de frustratie. Je kunt boos weg lopen maar daarmee heb je je nummer nog niet terug dan. Ik zou in ieder geval proberen zoveel mogelijk gecompenseerd te worden want ik neem aan dat je gewoon doorbetaald?

Ik vind dit nog steeds erg kwalijk namelijk
Nu is mij al meerdere malen bevestigd door verschillende medewerkers dat hun IT afdeling zich bevindt in India. Mijn probleem wordt ook pas behandeld zodra er genoeg gelijknamige problemen zijn zodat er één ticket aangemaakt kan worden zodat alles in een keer opgelost kan worden.
Het feit dat ze hier eerlijk voor uitkomen siert ze nog enigszins. Er moet toch wel een juridische weg zijn om Vodafone te dwingen dit probleem op te lossen? Misschien is een ondertekende brief sturen nog een oplossing waarin je een redelijk termijn stelt waarin het probleem opgelost moet zijn? Is bijv. rechtsbijstand nog mogelijk als volgende stap? Andere Tweakers die daar succesvolle ervaringen mee hebben?

Ik heb verder geen ervaring hiermee dus sterkte in deze strijd en hopelijk hebben andere Tweakers met een vergelijkbaar bijltje gehakt en komt iemand nog met een goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:02
Je kan dit gewoon schriftelijk ontbinden. Iets van 7:23 BW of in die regionen, zo geen bundel bij de hand. Dit consumentenrecht is overigens van dwingend recht en hiervan kunnen ze dus niet contractueel afwijken.

Vereist is wel dat ze tekortschieten en (meermaals) de kans hebben gehad dit op te lossen maar het niet hebben opgelost... En de ontbinding moet redelijk zijn.

Ik denk echter dat je beter een keer boos kan worden via de klantenservice zodat ze het escaleren danwel schriftelijk je beklag doet.. Waarschijnlijk kun je er wel een paar maand korting uitslepen en dan heb je straks geen geklooi met nummerbehoud, mocht dat een issue zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 08:13
Niet aan vodafone vragen wat er nog gedaan kan worden: vertel ze wat jij wilt dat er gebeurt.

"Jullie hebben mijn probleem nog steeds niet opgelost, er is inmiddels geen sprake meer van een redelijke termijn. Daarom wil ik mijn overeenkomst ontbinden en mijn telefoonnummer mee nemen naar een andere provider"

Uiteraard zullen ze zeggen dat je nummer vast zit, laat ze dan bevestigen dat je contract wordt ontbonden en dat je eventueel bij een ander een abonnement neemt met een ander nummer, en je nummer laat porteren zodra zijn hun troep hebben opgelost.

Dit is gewoon onbeschoft vanuit Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Inderdaad.
Je moet ze in gebreke stellen.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik zou ze direct in gebreke stellen en 7 dagen (= redelijke termijn) geven om op te lossen. Via Facebook zou volgens mij prima moeten kunnen aangezien dat een standaard communicatiekanaal is voor Vodafone. Een kopie per aangetekende brief is echter wel zo slim.

Tekstje als:
"Bij dezen stel ik Vodafone in gebreke voor het niet leveren van diensten. Indien dit probleem niet binnen 7 dagen (vóór 30 maart) is opgelost, zal ik eenzijdig de overeenkomst ontbinden en reeds betaalde abonnementskosten terugvorderen voor de termijn waarin de dienst niet is geleverd. Ik neem aan dat jullie hier begrip voor hebben en het verbaast me dat jullie het acceptabel vinden dat dit probleem zo lang speelt. Een kopie van deze tekst is ook per aangetekende brief verzonden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:19:
[...]

Bedankt! Dan gaan we direct maar eens een brief schrijven en opsturen.
Het is een goede tip om aangetekend met PostNL te versturen en daarbij de goede geadresseerde te nemen: waarschijnlijk handig om de rechtspersoon te nemen die op je contract staat.. aangezien die tekort schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ingebrekestelling had je overigens al na 1 week moeten sturen, aangezien toe het "kastje, muur, lijntje" verhaal begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:29:
Die ingebrekestelling had je overigens al na 1 week moeten sturen, aangezien toe het "kastje, muur, lijntje" verhaal begon.
Met een week een bedrijf al in gebreke stellen is ook wel erg kort door de bocht. Gun een bedrijf ook een periode waarin zij een probleem kunnen oplossen. Soms kan dat best meer dan een week duren, maar zolang als de TS hier last van heeft, is dan wel heel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:29:
Na 1 week is wel behoorlijk snel voor enkele particuliere klant en staat niet bepaald in richtlijnen met een "redelijke" tijd in mijn ogen.

Vaak is dit 2 weken namelijk

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:40:
[...]

Na 1 week is wel behoorlijk snel voor enkele particuliere klant en staat niet bepaald in richtlijnen met een "redelijke" tijd in mijn ogen.

Als je na 1 week duidelijk hebt wat het probleem is en wanneer je een oplossing kunt verwachten, dan heb je gelijk. Als er na 1 week nog niets bekend is, dan volgens mij niet. In die ingebrekestelling geef je ze weer 2 weken om de boel alsnog op te lossen. Nu wacht de TS al 5 weken, is nog niets opgeschoten en moet ze nu alsnog een redelijke termijn geven (10 werkdagen bijv.) om het probleem alsnog op te lossen.

Vooral niet te lang wachten met een ingebrekestelling. Als je het gevoel hebt dat men hard voor je aan het werk is, kun je natuurlijk best even wachten. Maar als je het gevoel hebt dat je probleem ligt te wachten om in de toekomst eens een keer naar India gestuurd te worden, direct versturen die brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
CptChaos schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:40:
[...]
Met een week een bedrijf al in gebreke stellen is ook wel erg kort door de bocht. Gun een bedrijf ook een periode waarin zij een probleem kunnen oplossen. Soms kan dat best meer dan een week duren, maar zolang als de TS hier last van heeft, is dan wel heel extreem.
Ingebrekestelling heeft juist het doel om ze een redelijke termijn te stellen (daarna zijn ze in verzuim).

In de regel is twee weken eerder redelijk, maar een en ander is afhankelijk van het soort dienst of zaak dat het betreft alsook het op te lossen probleem. Ik zou in dit geval ook eerder denken aan twee weken. In het geval van bijv. lekkage of andere zaken die spoedeisend belang hebben kan die termijn bijv. korter worden of juist langer als het een heel omvangrijk probleem betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

icy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:40:
[...]

Hangt een beetje af van het soort dienst maar ze hebben al erg lang de tijd gehad en dit gaat o.a. om bereikbaarheid, dus 1 week vind ik niet overdreven lang.

Als het nou pas een paar dagen speelde dan zou ik het met je eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Worsteneter schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:49:
Ingebrekestelling heeft juist het doel om ze een redelijke termijn te stellen (daarna zijn ze in verzuim).
Ja, maar dat doe je niet 1 week ná de eerste melding van een incident al. Iets wat BazzH met zijn post wél aangeeft. Je kunt niet verwachten dat een verstoring a la minute opgelost wordt, daar mag best wat overheen. Na een week al iemand in gebreke stellen, is dan ook veel te snel; gun zo'n bedrijf of iemand ook de kans het op te lossen. Om bij de ingebrekestelling een periode van een week aan te houden, is ook weer afhankelijk van wat er aan de hand is, in dit geval is dat overigens best redelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

CptChaos schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:37:
[...]
Ja, maar dat doe je niet 1 week ná de eerste melding van een incident al. Iets wat BazzH met zijn post wél aangeeft. Je kunt niet verwachten dat een verstoring a la minute opgelost wordt, daar mag best wat overheen. Na een week al iemand in gebreke stellen, is dan ook veel te snel; gun zo'n bedrijf of iemand ook de kans het op te lossen. Om bij de ingebrekestelling een periode van een week aan te houden, is ook weer afhankelijk van wat er aan de hand is, in dit geval is dat overigens best redelijk.
Afhankelijk van het SLA, maar als consument is dit algemeen "2 weken" wat regelmatig gehanteerd wordt.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat doe je dus wel 1 week na het melden van een incident als er geen vooruitzicht is op herstel. En dat is feitelijk de situatie. We hebben het niet over een Donald Duck die niet bezorgd wordt. Een mobiele telefoon is tegenwoordig voor veel mensen toch erg belangrijk.

Maar als jij graag langer wacht: ga je gang. Zodra mijn mobiel het al een week niet doet en de provider gaat zitten wachten op vergelijkbare incidenten om naar India te sturen, dan gaat die brief er echt op dat moment uit. Kom nou.
icy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:53:
[...]

Afhankelijk van het SLA, maar als consument is dit algemeen "2 weken" wat regelmatig gehanteerd wordt.
Dat is de redelijke termijn die je ze in je ingebrekestelling geeft om het probleem alsnog op te lossen, voor je de overeenkomst ontbindt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:11:
Dat doe je dus wel 1 week na het melden van een incident als er geen vooruitzicht is op herstel. En dat is feitelijk de situatie. We hebben het niet over een Donald Duck die niet bezorgd wordt. Een mobiele telefoon is tegenwoordig voor veel mensen toch erg belangrijk.

Maar als jij graag langer wacht: ga je gang. Zodra mijn mobiel het al een week niet doet en de provider gaat zitten wachten op vergelijkbare incidenten om naar India te sturen, dan gaat die brief er echt op dat moment uit. Kom nou.
Je weet dat voor een portering normaal gesproken al een werkdag of 10 gaan? Hoe redelijk vind jij jouw week (= 5 werkdagen) dan nog? :? Die is dan gewoon veel te kort. Daarnaast worden SIM-kaarten altijd uitgeleverd mét een nummer. De TS kan dus gewoon gebruik maken van de diensten van de provider, alleen (tijdelijk) niet met zijn eigen nummer, maar met een tijdelijke, die de portering (ook bij een defecte SIM-kaart naar een vervangende spreekt men van een portering, de werkzaamheden zijn zelfs gelijk) moet oplossen.

Er is dus geen sprake van dat Vodafone niet levert, dat doen ze dus wel degelijk wel. De TS zal gewoon kunnen bellen en internetten e.d. met het tijdelijke nummer. Later wordt dat dan meestal wel verrekend met het abonnement die de TS heeft. Een portering die vijf weken op zich laat wachten is dan weer wel buitensporig lang en de TS kan dan inderdaad de provider ingebrekestellen intussen, maar dat kan dus niet met een week al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
[...]
Ja, maar dat komt omdat er al 5 weken overheen gaat.
Die ingebrekestelling is juist bedoeld voor als het misgaat. Op het moment dat de dienst niet geleverd wordt of er op een andere manier gewanpresteerd wordt, kun je gelijk ingebreke stellen. Daarmee geef je juist die termijn om het op te lossen. Als het dan niet opgelost is, dan raakt diegene in verzuim en ligt het op je weg om te ontbinden/schadevergoeding te eisen etc.

In dit verhaal zou je dus zodra het mis gaat qua bereik/koppelen etc. ingebreke kunnen stellen met bijv. een termijn van twee weken. Mocht het dan binnen twee weken niet opgelost zijn, dan hoef je niet tot ontbinding over te gaan maar dan is Vodafone in iedergeval vanaf dat moment schadevergoeding verschuldigd (bijv. vervangende telefoonkosten etc).

Je kan wel vinden dat je éérst een tijdje moet wachten met ingebrekestellen, maar daar is het niet voor bedoeld. ;) Enkel juridisch gezien steek het zo in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik las dat dit al sinds 18 februari speelt, maar misschien heb ik verkeerd gelezen? :+
Op 2 maart gaven ze aan dat eraan gewerkt wordt, maar intussen nog steeds niets. Een week is zeker redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Laatst online: 10-10 19:41
Ik zou ten minste ook nog vermelden dat de gemaakte kosten sinds dat het probleem speelt (abbonementskosten) bij uitblijven van een oplossing ook teruggevorderd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:41:
[...]
Je weet dat voor een portering normaal gesproken al een werkdag of 10 gaan? Hoe redelijk vind jij jouw week (= 5 werkdagen) dan nog? :? Die is dan gewoon veel te kort.
Als ik 5 werkdagen na het melden van een incident een ingebrekestelling verstuur met daarin weer een termijn van 10 werkdagen, dan hebben ze toch al 3 weken?

Verder heeft de TS niets met een portering te maken. Hij wisselt niet van provider, maar had ineens problemen met zijn SIM.
Daarnaast worden SIM-kaarten altijd uitgeleverd mét een nummer. De TS kan dus gewoon gebruik maken van de diensten van de provider, alleen (tijdelijk) niet met zijn eigen nummer, maar met een tijdelijke, die de portering (ook bij een defecte SIM-kaart naar een vervangende spreekt men van een portering, de werkzaamheden zijn zelfs gelijk) moet oplossen.
Nee hoor. Ik heb zakelijk met Vodafone te maken gehad en had hele stapels SIM kaarten liggen. SIM wissel was een kwestie van het kaartnummer doorbetalen. Vaak binnen een uur geregeld.
Er is dus geen sprake van dat Vodafone niet levert, dat doen ze dus wel degelijk wel. De TS zal gewoon kunnen bellen en internetten e.d. met het tijdelijke nummer. Later wordt dat dan meestal wel verrekend met het abonnement die de TS heeft. Een portering die vijf weken op zich laat wachten is dan weer wel buitensporig lang en de TS kan dan inderdaad de provider ingebrekestellen intussen, maar dat kan dus niet met een week al.
TS kan niet gebeld worden en als hij anderen belt wordt het verkeerde nummer doorgegeven. Ze leveren dan wel iets, maar niet hetgeen ze zouden moeten leveren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:47:
Verder heeft de TS niets met een portering te maken. Hij wisselt niet van provider, maar had ineens problemen met zijn SIM.
Dat zeg ik dus net. Een portering is dus niets anders dan het wisselen van nummer met SIM-kaart, óók als de SIM-kaart defect is. En dát is precies wat er bij de TS dient te gebeuren.
Nee hoor. Ik heb zakelijk met Vodafone te maken gehad en had hele stapels SIM kaarten liggen. SIM wissel was een kwestie van het kaartnummer doorbetalen. Vaak binnen een uur geregeld.
Je zegt het al, zakelijk. Ik namelijk hetzelfde, maar dan KPN. Dan was een mailtje voldoende en was het zo geregeld, voor particulieren gaat het echter anders dan zakelijk! En ook daar heb ik (privé dus) ervaring mee, anders weet ik toch van die dagen niet? Ik heb zelf namelijk gehad, bij een nieuw contract, dat ik een nieuwe SIM-kaart kreeg. Of ik dan ook even 10 dagen kon wachten eer het nummer geporteerd kon worden. Terwijl de SIM-kaart dus níet stuk was en ik al bij de provider zat waar ik het nieuwe contract onder had!
TS kan niet gebeld worden en als hij anderen belt wordt het verkeerde nummer doorgegeven. Ze leveren dan wel iets, maar niet hetgeen ze zouden moeten leveren.
True, maar dat is niet hoe een provider rekent. De provider heeft een contract om diensten te leveren aan de contractant. Ook de provider heeft niet om de problemen met de SIM-kaart gevraagd. Om te zorgen dat contractant tóch bereikbaar is (en de provider aan de voorwaarden van het contract kan voldoen), krijgt hij dus zijn nieuwe SIM met een tijdelijk nummer.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:09:
[...]
Dat zeg ik dus net. Een portering is dus niets anders dan het wisselen van nummer met SIM-kaart, óók als de SIM-kaart defect is. En dát is precies wat er bij de TS dient te gebeuren.
[...]
Nee. Nouja, als jij een SIM wissel als "portering" ziet wel. Maar dat duurt dus een uur, als het moet. Daar is hier helemaal geen sprake van. Het probleem van de TS ligt te wachten op andere cases om gebundeld naar India te gaan.

Hoe de provider "rekent", maakt niet uit. Al vindt de provideo dat 1+1 als uitkomst 3 heeft. In de overeenkomst staat dat ik een bepaald 06 nummer heb. Dat leveren ze dus niet.

Mijn ervaring is, dat je bij dit soort bedrijven de druk er stevig op moet houden als je niet weken aan het lijntje gehouden wil worden (zoals de TS).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 21:06
Even wat insiders info.

Het komt weleens voor dat een simwissel vast komt te zitten in de programma's wat Vodafone gebruikt. Hierdoor is het niet mogelijk om deze order eruit te halen, en wanneer een opnieuw een simwissel wordt gedaan dan ben je nog verder van huis. Je zou zeggen dat je kunt ontbinden, alleen dan ben je wel je nummer kwijt. Een van mijn klanten heeft ook zoiets meegemaakt, het duurde 3 (!) maanden voordat zijn nummer weer kon worden gebruikt. Uiteraard zijn de abonnementskosten gecrediteerd (+1 maand extra), en alle belkosten die hij heeft gemaakt met zijn tijdelijke nummer zijn ook vergoed. Wat je eventueel nog kunt vragen of je case is verzonden naar de Red button team.

Belangrijk dus, vraag niet opnieuw naar een nieuwe sim. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simtastic.nl schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:08:
Even wat insiders info.

Het komt weleens voor dat een simwissel vast komt te zitten in de programma's wat Vodafone gebruikt. Hierdoor is het niet mogelijk om deze order eruit te halen, en wanneer een opnieuw een simwissel wordt gedaan dan ben je nog verder van huis. Je zou zeggen dat je kunt ontbinden, alleen dan ben je wel je nummer kwijt. Een van mijn klanten heeft ook zoiets meegemaakt, het duurde 3 (!) maanden voordat zijn nummer weer kon worden gebruikt. Uiteraard zijn de abonnementskosten gecrediteerd (+1 maand extra), en alle belkosten die hij heeft gemaakt met zijn tijdelijke nummer zijn ook vergoed. Wat je eventueel nog kunt vragen of je case is verzonden naar de Red button team.

Belangrijk dus, vraag niet opnieuw naar een nieuwe sim. Succes!
Het zou me niets verbazen, als nummerportering naar een andere provider alle problemen oplost. Ben je niet meer afhankelijk van de systemen van VF (want het nummer is dan formeel niet meer van VF) en het kunnen porteren van je nummer is gewaarborgd door een externe instantie.

Makkelijker zou het zijn alle ze het gewoon FF fixen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2016 21:15 ]

Pagina: 1