Toon posts:

Celly 300A fsb112 probleem :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Celly 300A die een standaard fsb heeft van 66 ik heb hem op fsb100 gezet met de turbo aan dus at 464Mhz nu wil ik de fsb op 112 zetten, maar dan crashed windows 98 bij het opstarten :((alweer!). Weet iemand waar het probleem ligt? Ik heb trouwens een abit BH6 mobo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had in een andere topic gelezen dat iemand zijn SBLive eruit moest rukken om hem weer te kunnen opstarten ik heb zelf een "Creative Sound Blaster 128 PCI" kan dit het probleem zijn of is dat gewoon gelul? Ik heb PC100 geheugen maar volgens mij kan die het wel hebben want hij crashed pas bij het opstarten van windows(geheugen staat op cas3).

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Het probleem wat je omscrhijft lijkt er idd wel op, alleen is het niet echt gebriukelijk dat een Celeron 112Mhz FSB trekt...

Verwijderd

Ik heb dezelfde config

Abit Bh6

Cel 300a @ 463

Hoger als 463 heb ik hem niet gekregen.
Ik heb om hem op 463 te krijgen op de processor wat moet afplakken.(2.2 volt) Hij draait als een speer nie normaal :) Maarja ik ga nu upgraden naar 850 :p

Verwijderd

Een Celly 300A draait alleen met een hele heftige koeler meer dan 464 MHz, als je een goeie hebt althans...

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-09 16:51

oXygeN

oftewel oxje...

Goh, misschien zou het wel es kunnen dat ie gewoon niet verder gaat... daar wel es over nagedacht? :)

\o/

Verwijderd

Het hangt er vanaf waar die is geproduceerd.
Die van mij haalt het gewoon ook niet.

BH6 Cel 300A@464

Maar Overclockertje wat heb je moeten afplakken, je kan toch gewoon in de BIOS de voltage instellen op 2,2 ?
Pagina: 1