T-mobile ik betaal veel meer Dan mij beloofd werd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.305 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selcukb006
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08 12:42
Mijn vraag
sinds october 2015 betaal ik veel meer dan afgesproken 34 ipv 40 ik had ongv. 135 bijbetaald maar blijkt dat de pc/systeem van t-mobile het niet goed heeft geregistreerd of de winkelmedewerker kon er niets van.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S6 Android os 6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

ik ben al vaak bij de shop langs geweest om te vragen wanneer dit nou eens wordt opgelost, werd mij gezegd bel het klantenservice. Nou heb ik gedaan netjes uitgelegd eind gesprek werd weer tegen mij verteld, dat ik naar de shop moest om dit op te lossen met de manager. nou weer naar de shop liet het gesprek zien. zijden ze nou oké wij regelen het wel maar mijn abonnement moest opnieuw worden ingevoerd in het systeem. dus werd mijn oude geannuleerd. Mij werd verteld dat ik er niets van zou merken. DUS WEL had geen internet en kon niet bellen voor 1 week ben ik uiteindelijk lang de shop geweest om te vragen wat dit nou was. kwam ik in de shop een lieve dame tegen en zij zij dat zij het ging regelen nou internet en bellen kon ik weer. maar er werd vorige week 63 euro(blijkt aansluitkosten te zijn :( ) van mijn bankrekening weg geschreven ik ben het wel zat zo beetje als er weer veel word afgeschreven van mijn bank ga ik deze week wel langs maar kan ik mijn abonnement Annuleren en mijn geld terug krijgen ?

Alvast dank voor het lezen van dit tekst

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Mmm, kan je je verhaal nog eens opschrijven maar dan met hoofdletters en logische punten?

Een probleem wordt niet vanzelf opgelost, dus wellicht maar weer even bellen, Tweeten (werk vaak erg goed) of naar de winkel. Wij kunnen ook niet zoveel voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:11
Misschien een goed idee om iemand mee te nemen naar de winkel, iemand die de taal beter beheerst. Ik begrijp uw verhaal niet zo goed, en grote kans dat de winkelmedewerkers u dan ook niet zo goed begrijpen. Door miscommunicatie kan er veel misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selcukb006
Jesserr schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:18:
Misschien een goed idee om iemand mee te nemen naar de winkel, iemand die de taal beter beheerst. Ik begrijp uw verhaal niet zo goed, en grote kans dat de winkelmedewerkers u dan ook niet zo goed begrijpen. Door miscommunicatie kan er veel misgaan.
ik let niet veel op de komma's en punten als ik boos ben 8)7 Maar kort gezegd ik betaal veel meer dan beloofd en dit duurt al maanden ik heb dit maand nog 63 betaald omdat het abonnement vernieuwt is( dit zou het probleem oplossen) volgens hun . hier komt de vraag

Kan ik mijn geld terug krijgen en het geld dat ik heb bijbetaald 135,- als ik mijn abonnement annuleer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 10:52
Als dingen niet volgens contract zijn uitgevoerd dan zal het geen groot probleem mogen zijn het teveel betaalde terug te krijgen. Ik zou hen via Facebook of Twitter even een berichtje sturen, dat zorgt vaak het snelst voor een oplossing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

selcukb006 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:26:
[...]
ik let niet veel op de komma's en punten als ik boos ben 8)7
Misschien zijn mensen heel wat behulpzamer als ze:
1. Je begrijpen
2. Je ze rustig aanspreekt en kalm je verhaal doet
3. Wél de moeite doet om alles in correct Nederlands uit te leggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mavamaarten op 21-03-2016 13:29 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Simpele kwestie, wat staat er op het contract dat JIJ ondertekend hebt en hebt liggen?

Ik zou met het contract in handen naar de winkel gaan met iemand die welbespraakt is in het Nederlands, en die persoon (kalm en beheerst) het verhaal uit te leggen dat ze nog 1 laatste kans krijgen om het binnen 1 week geheel op te lossen en je daarbij ook nog een behoorlijk goedmakertje verwacht. (ik zou zeggen minimaal een maand geen abbo kosten na uiteraard terugbetaling van het te veel betaalde geld, je hebt er tenslotte door hun toedoen langdurig niet netjes gebruik van kunnen maken dus waarom wel betalen) Lukt dat ze niet dan kunnen ze de hele boel per direct annuleren en zal je de geleden schade op ze verhalen.

Dat jij het helemaal zat bent begrijp ik wel, wellicht inderdaad idee om het dan maar meteen te annuleren, je hebt getekend voor A en je hebt B gekregen, nou dan toch geen zaken met tmobile?

Ik heb dit overigens zelf gehad met Vodafone, kortingen van een 50% winkel openingsactie die niet doorgevoerd werden, wilde de klantenservice dat ik het contract zou opsturen als bewijs dat ik korting moest krijgen. Ja dan begin ik wel een beetje te koken daar het om een openingsactie gaat die elke malloot kan controleren en intern bekend hoort te zijn, daar heb je mijn contract niet voor nodig. En daarnaast hebben ze zelf een kopie van het contract, haal die maar boven water! Dat hebben ze toen toch maar zelf opgelost uiteindelijk :P

[ Voor 121% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-03-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Zoals hierboven staat:

Wat staat er op het contract wat je hebt ondertekend?
Als daar een lager bedrag op staat dan wat er werkelijk wordt afgeschreven, dan is het een zeer kleine moeite om alles te laten aanpassen.
Daarvoor kun je gewoon de klantenservice bellen en aangeven dat er op je contract staat dat er 34 euro betaald moet worden en dat ze 40 euro aftrekken van je rekening. Probeer ze dit rustig uit te leggen en wordt niet direct boos, mogelijk begrijpen ze je verhaal niet.

Wat je teveel betaald hebt zou je dan ook gewoon terug moeten krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• selcukb006
ik had de klantenservice al gebeld. Zij hebben mij verteld dat zij niets kunnen doen. En hebben mij verwezen naar het t-mobile shop. ondertussen is dit al opgelost ik hoef deze maand mijn factuur niet te betalen. en heb permanent 2 euro korting gekregen op mijn abonnement. Opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selcukb006
kunnen we deze topic sluiten admin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39

janvanduschoten