Sinds kort heb ik de Horizonbox van Ziggo binnen en kwam er al snel achter dat het niet meer mogelijk is om het geluid harder en zachter te zetten via de Horizonbox zelf. Nu heb ik al tal van forums afgestruind, maar ik kom er niet uit hoe ik het beste mijn home cinema set kan aansluiten met de Horizonbox.
Wat ik wil: mijn home cinema set via de TV laten lopen, zodat ik maar 1 afstandsbediening nodig heb. Uiteraard met Dolby Surround als het kan.
Wat heb ik: Horizonbox, Samsung UE46H5303A TV, Philips HTS3164 Home Cinema set.
Mijn Home Cinema set is al wat ouder en heeft geen digitale ingangen. Hoe kan ik de drie apparaten het beste aansluiten voor het beste geluid?
Ik heb twee afbeeldingen toegevoegd van de in- en uitgangen van mijn cinema set en tv.
Hopelijk kan iemand hier mij verder helpen.

Wat ik wil: mijn home cinema set via de TV laten lopen, zodat ik maar 1 afstandsbediening nodig heb. Uiteraard met Dolby Surround als het kan.
Wat heb ik: Horizonbox, Samsung UE46H5303A TV, Philips HTS3164 Home Cinema set.
Mijn Home Cinema set is al wat ouder en heeft geen digitale ingangen. Hoe kan ik de drie apparaten het beste aansluiten voor het beste geluid?
Ik heb twee afbeeldingen toegevoegd van de in- en uitgangen van mijn cinema set en tv.
Hopelijk kan iemand hier mij verder helpen.