Nieuwe Gaming Muis

Pagina: 1
Acties:

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-02 16:29
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Gaming muis

Wat is je budget?
Ongeveer €50

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaring met logitech toetsenbord, maar ik sta wel open
Op dit moment heb ik pricewatch: Maxxter Gaming Mouse

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel het vaakst FPS (Zoals Battlefield, CS:GO), maar ook gebruik ik als stuur in Euro Truck Simulator 2

Wat heb je al gevonden
#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte M6900€ 19,44€ 19,44
1Logitech G402 Hyperion Fury€ 39,99€ 39,99
1Sharkoon Drakonia€ 25,95€ 25,95
1Sharkoon Drakonia Black€ 37,90€ 37,90
1Trust GXT 33 Laser Gaming Mouse€ 29,99€ 29,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 153,27

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchredgaming op 21-03-2016 11:37 ]

Review QNAP TS-230 NAS

• BlackTian
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-07-2024
Bedoel je dat je je muis gebruikt als stuur in Euro Truck Simulator 2? In dat geval zou ik een muis nemen met programmeerbare knoppen. Daar kan je dan knipperlichten, schakelen etc op zetten. Gebruik dat zelf ook en ik vind het echt ideaal werken met mijn G700s

Ik kan je verder niet echt advies geven over muizen, hoop dat je hier wel wat aan hebt :)

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-02 22:02

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Ipv die in jou lijstje heeft de GigaByte M6980 (ghost marco), wel programmeerbare knoppen.

Mijn ervaring:
Zelf een goede ervaring met GigaByte, mooi formaat, stevig en licht goed in de hand, en na ~4 jaar nog steeds een goed muisje. Mijn ervaring met Trust en Logitech met name de goedkopere modelen is niet zo best, na een jaar licht gebruik, reageeren de knoppen niet goed meer, dus voor gamen zou ik iets anders zoeken.
Verder geen ervaring met de door jou genoemde modellen

[ Voor 11% gewijzigd door zekerpixels op 21-03-2016 10:42 ]

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-02 16:29
BlackTian schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:23:
Bedoel je dat je je muis gebruikt als stuur in Euro Truck Simulator 2? In dat geval zou ik een muis nemen met programmeerbare knoppen. Daar kan je dan knipperlichten, schakelen etc op zetten. Gebruik dat zelf ook en ik vind het echt ideaal werken met mijn G700s

Ik kan je verder niet echt advies geven over muizen, hoop dat je hier wel wat aan hebt :)
Ik heb op mij huidige pricewatch: Maxxter Gaming Mouse ook 2 knoppen voor knipperlichten.

Alleen die is muis die je noemde vind ik beetje duur :x
zekerpixels schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:32:
Ipv die in jou lijstje heeft de GigaByte M6980 (ghost marco), wel programmeerbare knoppen.

Mijn ervaring:
Zelf een goede ervaring met GigaByte, mooi formaat, stevig en licht goed in de hand, en na ~4 jaar nog steeds een goed muisje. Mijn ervaring met Trust en Logitech met name de goedkopere modelen is niet zo best, na een jaar licht gebruik, reageeren de knoppen niet goed meer, dus voor gamen zou ik iets anders zoeken.
Verder geen ervaring met de door jou genoemde modellen
Leuke muis, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat beetje uit voor game uiterlijk.

EDIT: Nieuwe muis toegevoegd bij TS

Review QNAP TS-230 NAS

• BlackTian
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-07-2024
Ik weet niet of je nog een muis zoekt, maar bol.com heeft nu een leuke aanbieding op de Logitech G700s. Zoals eerder aangegeven gebruik ik hem zelf ook en vind het echt een geweldige muis. Misschien dat ie door de korting wat betaalbaarder voor je word.

• matje500
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-02 23:46
Misschien is het ook een idee om wat letten op ergonomie?
Welke hand grip gebruik je bijvoorbeeld? Palm-, Claw- of Fingertipgrip? Heb je grote handen of juist kleinere etc. De muis die voor de één perfect is, kan heel vervelend voor de ander werken.

En ga bijvoorbeeld bij de Mediamarkt of een andere zaak verschillende soorten muizen uitproberen. Zo kun je snel een indruk krijgen wat voor muizen er zijn, wat er allemaal op zit en hoe ze voelen.
Pagina: 1