There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
Verwijderd
Het is inderdaad een abbo om van de reclame af te komen, of er mee leven, of adblocker, wat weer als enigszins controversieel gezien kan worden. Je maakt wel gebruik van hun diensten, maar wilt er niet voor "betalen". maar dit lijkt me niet de plaats voor die discussie.
Tja, dit soort reclame uitingen (al is het meer een actie achtergrond dan een reclame) kan je waarschijnlijk zelf niet uitschakelen met custom CSS. Ik vermoed zelf dat hier dezelfde methode wordt gebruikt als daadwerkelijke reclame uitingen die op de achtergrond staan.ard1998 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:33:
kan er een mogelijkheid komen om achtergrondreclame zoals [afbeelding] te blokkeren. ik vind dit niet mooi ICM mijn css. en ik kan het niet weghalen door een paar lijnen CSS.
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik het geen eens slecht staan. Het is alleen deze actiepagina die je niet mooi vindt?
Het hoe en waarom kan je vinden in de verschillende topics (zoals Je blokkeert onze banners). Die discussie gaan we niet opnieuw starten
----- Edit -----
er is nu een bannerversie, ben er blij mee

[ Voor 39% gewijzigd door ard1998 op 21-03-2016 11:39 ]
Ik vond hem met die andere achtergrond toch mooierard1998 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:50:
dit is geen banner, maar een achtergrond. met de banners heb ik geen probleem, maar ik heb wel problemen met deze beeldvullende reclames. Het liefst zie ik voortaan een banner versie hiervan.
----- Edit -----
er is nu een bannerversie, ben er blij mee:)
[afbeelding]
Dus jij gunt Tweakers.net geen inkomsten en praat het goed omdat...Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:37:
Dit soort reacties doet mij me er dus niet voor schamen om abp en ghostery gewoon actief te laten...
Wees een vent (of dame) en neem dan een abo, je hebt ze al vanaf €15,- per jaar.
Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security
Commandline FTW | Tweakt met mate
Jij vindt een simpele achtergrond (één plaatje!) al te erg? Dan schaam je je inderdaad niet erg snel...Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:37:
Dit soort reacties doet mij me er dus niet voor schamen om abp en ghostery gewoon actief te laten...
Voor 1,25 per maand steun je Tweakers en kijkt niemand je er raar op aan als je geen banners ziet. Nu ben je content aan het gebruiken zonder te voldoen aan de voorwaarden daarvoor. Een beetje te vergelijken met het opzetten van een veldbedje in de lokale bibliotheek en daar te gaan wonen; je kost ze niet direct geld maar dat het niet helemaal de bedoeling is moge duidelijk zijn. En dan gaat de vergelijking nog enigszins mank omdat je Tweakers wel geld kost door data te verbruiken. Lees hier maar eens wat over het verdienmodel. Of deze blogpost van ACM voor wat hardnekkige misvattingen.
Tsja, je kan moeilijk verwachten dat Tweakers rekening houdt met elke regel custom CSS die ooit is geschreven.ard1998 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:33:
kan er een mogelijkheid komen om achtergrondreclame zoals [afbeelding] te blokkeren. ik vind dit niet mooi ICM mijn css. en ik kan het niet weghalen door een paar lijnen CSS.
Takeovers zoals deze komen trouwens zo weinig mogelijk voor maar zijn vooralsnog gewoon nodig om de site gezond te houden.
[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 21-03-2016 19:34 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Het gaat niet om het plaatje, maar om de reactie (door een Mod)... Jammer dat je dat niet door had.NMe schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:32:
[...]
Jij vindt een simpele achtergrond (één plaatje!) al te erg? Dan schaam je je inderdaad niet erg snel...
Vervolgens ga je er nog even dunnetjes overheen met een opmerking dat '...tweakers geen rekening kan houden met iedere custom CSS...' Ben je soms bot geboren? Met een dergelijke zeikopmerking is de TS niet geholpen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 22:33 ]
Oooooh, nee, dan is het ineens prima dat je banners blokkeert!Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:29:
[...]
Het gaat niet om het plaatje, maar om de reactie (door een Mod)... Jammer dat je dat niet door had.
Sorry? Wat wil je dan? Dat alle reclame rekening gaat houden met de duizend-en-één kleurstellingen die mensen in hun custom CSS gebruiken?Vervolgens ga je er nog even dunnetjes overheen met een opmerking dat '...tweakers geen rekening kan houden met iedere custom CSS...' Ben je soms bot geboren? Met een dergelijke zeikopmerking is de TS niet geholpen.
Verwijderd
Een rode nick geeft je niet het recht om met vingertjes te wijzen en andere leden als een klein kind te behandelen.
Maar goed... laten we er over ophouden. De TS is inmiddels tevreden gesteld met een banner. Dit gaat nergens meer over.
En misschien wil ik dat jij in elk geval voor jezelf toegeeft dat je banners echt niet blokkeert omdat RobIII hier een opmerking maakte die je niet zinde. En zelfs als dat wél zo is, stem dan gewoon met je voeten. Maar blijkbaar is Tweakers een site die iets toevoegt voor je, want anders was je hier niet al 15 jaar. Ga dan ook niet doen alsof je in je recht staat door banners te blocken. Want ja, daar word ik wat zuur van.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:36:
Zucht..... Misschien wil ik dat je op een normale manier op het topic reageert?
Gezien ik de enige mod was die voor jou reactie reageerde: vertel nou eens wat je precies bedoelt met die reactie? Even voor 't overzicht waar ik op doel:Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:29:
Het gaat niet om het plaatje, maar om de reactie (door een Mod)... Jammer dat je dat niet door had.
Waarom zou jij je niet schamen een adblocker te gebruiken (en T.net mij heb je er niet mee hoor... inkomsten laten missen) als ik adviseer een abo te nemenVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:37:
Nee, je reactie slaat als een tang op een varken; het enige wat je daarmee zegt is dat je 't daarmee voor jezelf goed praat. Prima hoor, hou jij jezelf maar voor de gek

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 21-03-2016 22:43 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Wait, what? Waarom mogen wij mensen die gratis en voor niets als vrijwilliger extra tijd besteden op deze site (naast inhoudelijke reacties), geen mening geven?Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:29:
Een rode nick geeft niet het recht om ze aan te vallenEen rode nick geeft je niet het recht om met vingertjes te wijzen en andere leden als een klein kind te behandelen.
Ik persoonlijk vind site takeovers ook jammer (maar heel erg veel beter dan pop-ups, pop-unders, etc. etc.). Helaas schijnt het nodig te zijn dat servers, bandbreedte en beheerders geld kosten. En dat de markt bestaat uit vraag x aanbod.
Een oplossing was overigens al gegeven: niet de browser maximaliseren. (Best kans dat een weergave grade forceren met /devicedetect ook werkt).
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 21-03-2016 23:04 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
LolwutVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:29:
[...]
EnVervolgens ga je er nog even dunnetjes overheen met een opmerking dat '...tweakers geen rekening kan houden met iedere custom CSS...' [...] Met een dergelijke zeikopmerking is de TS niet geholpen.
En[...]
Ben je soms bot geboren?
* Jean Paul vraagt zich af of jij jezelf ooit wel eens een spiegel voorgehouden hebt...Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:36:
Zucht..... Misschien wil ik dat je op een normale manier op het topic reageert?
Een rode nick geeft je niet het recht om met vingertjes te wijzen en andere leden als een klein kind te behandelen.
Maar goed... laten we er over ophouden. De TS is inmiddels tevreden gesteld met een banner. Dit gaat nergens meer over.
Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security
overgens snap ik niet warom hier een discussie ontstaat over banners, terwijl de takeovers het probleem zijn. als jullie als admins het goede voorbeeld zouden geven dan zou ik vragen om de discussie over banners te scheiden van de discussie over takeovers.
Intentionally left blank
Misschien omdat je allereerste vraag gaat over achtergrondreclameard1998 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:06:
overgens snap ik niet warom hier een discussie ontstaat over banners, terwijl de takeovers het probleem zijn. als jullie als admins het goede voorbeeld zouden geven dan zou ik vragen om de discussie over banners te scheiden van de discussie over takeovers.
Achtergrondreclame - ofwel alle reclame uitingen - zijn onderdeel van het verdienmodel. Wil je deze niet zien, dan is een abonnement de oplossing.ard1998 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:33:
kan er een mogelijkheid komen om achtergrondreclame zoals ... te blokkeren. ik vind dit niet mooi ICM mijn css. en ik kan het niet weghalen door een paar lijnen CSS.
Maar zoals ik al eerder schreef laten we die discussie niet opnieuw voeren