MSI K7T Turbo: FDD werkt nie

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:10
Heb bij Norrod gisteren 2 stuks K7TTurbo gekocht. Ene met een Duron 750 opgescheept, andere met een AthlonC 1,0GHz

Nu is mijn probleem dat op die Athlon de fdd het niet doet. Telkens dat groene lampje fikken... Kabels zitten goed.
Heb hier zelf op GoT al eens iets eerder over gelezen, maar volgens mij staat dat op die ene cheetah :(

Beide borden zijn hetzelfde, beide FDD's ook (alleen bouwjaar verschilt iets (zo'n 5 jaar :P ))

edit:

FDD is al opgelost. Naast Sony begint Mitsumi nu ook standaard de pin1 markering op de verkeerde kant te zetten.

Oh ja: waarom klopt er geen REET van die temperatuurmeting? Normaal zet ik duron 700 op 1GHz met 42 graden op een KT7A of een K7TPro2A. Echter is hier een Duron 750 standaard al 50 graadjes. Iets klopt hier niet...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nu is mijn probleem dat op die Athlon de fdd het niet doet. Telkens dat groene lampje fikken... Kabels zitten goed.
als telkens het groene lampje fikt zitten de kabels helemaal niet goed. bij je fdd moet je rode pikkie op je kabel naar de andere kant wijzen dan op de harddisk het geval is.
(wie dat bedacht heeft is erg logisch in de weer geweest not )
Oh ja: waarom klopt er geen REET van die temperatuurmeting? Normaal zet ik duron 700 op 1GHz met 42 graden op een KT7A of een K7TPro2A. Echter is hier een Duron 750 standaard al 50 graadjes. Iets klopt hier niet...
de Turbo zet naar mijn ervaring standaard het vCore voltage veels te hoog. hoger dan een pro 2a.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:10
Zoals je dus al kon lezen heeft Mitsumi daar dus een handje van.

Staat duidelijk op de fdd: 1. Ik daar de rode draad doen (in dezelfde stand als jij nu beweert). Niet doen dus. Pas toen ik een andere fdd ophaalde die wel een goede markering had, kreeg ik door dat die mitsumis niet echt deugen met die pin1 markering :(

BTW: Die smerige multipliers met de K7TTurbo deugen ook voor geen meter... 1GHz was toch unlocked? Nouja, 7,5*148 draait ie nu. ff koe halen en ff wat SoF doen :)