Itunes Media folder bijwerken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:56
Hey Tweakers!

Ik ben iets nieuws aan het proberen. ik heb een applicatie die mijn "nieuwe" muziek downloadt.

Nu is het zo dat deze applicatie ook scant of een nummer al aanwezig is, zo ja dan skipt hij deze, zo nee wordt het bestand naar de desbetreffende folder verzonden.

De applicatie zet alles al in 'itunes lay-out' (dat wil zeggen: Artiest/Album/Nummer).
De locatie waar de applicatie de bestanden in zet heb ik dus gewijzigd in de map waar ik mijn itunes media heb.

Apple heeft een mooie folder met "voeg automatisch toe aan itunes", maar daar wil ik geen gebruik van maken. ik wil dat als mijn itunes opstart hij de itunes media folder scant en als er evt nieuwe bestanden zijn dat hij deze ook toevoegt. Als ik alles namelijk in 'voeg automatisch toe aan itunes' sleep, krijg ik dubbele nummer is mijn itunes :( en als ik m'n itunes library leeghaal en daarna alles in die map zet moeten alle nummers opnieuw met mijn ipod (mini _/-\o_ ) gesynchroniseerd worden..

Heeft iemand een manier om dit op te lossen. of een ander muziekbeheerprogramma wat ook met m'n ipod werkt..

TLDR: Hoe zorg ik ervoor dat itunes bij het opstarten of realtime de itunes media folder in de gaten houdt voor nieuwe nummers.

Thanks in advance!

Edit: Ik gebruik Windows en/of Ubuntu

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dat doet iTunes niet en gaat iTunes ook niet doen.

Opties:

- Ander programma gebruiken
- iTunes gebruiken en je automatische downloader niet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:56
johnkeates schreef op zondag 20 maart 2016 @ 23:29:
Dat doet iTunes niet en gaat iTunes ook niet doen.

Opties:

- Ander programma gebruiken
- iTunes gebruiken en je automatische downloader niet gebruiken
Er zijn vroeger freeware programma's geweest die dit konden Klik

Deze zijn helaas niet meer up to date en werken niet met de nieuwe itunes, het is wel precies wat ik zoek...

EDIT: MediaMonkey biedt de uitkomst.

[ Voor 4% gewijzigd door LigeTRy op 21-03-2016 11:52 ]