battlefield bad company 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennes1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04-2022
Hallo, ik heb een vraag over battlefield bad company 2, ja ik weet het, het is al een wat ouder spel maar ik speel het zo graag, ik heb ook battlefield 3-4 dus daar gaat het niet om, ik heb een bere goede installatie speel met battlefield 4 rond de 90 frames, maar dat is niet het punt, het gaat over Battlefield: Bad Company 2 het spel loopt als een trein maar dan na een half uur soms 15 min. staat plots me beeld stil ik hoor alleen geluid en ik kan er niets meer mee dan alles af te sluiten en weer opnieuw opstarten, ja leuk als je net bij de eerste 3 zat, ik heb op heel wat forums gekeken maar ik kom er niet uit daar mij Engels ook nul is ik begrijp er wel wat van maar net het fijne dat weer niet, ik moet alles op gevoel doen en dan lukt het me wel, heb geprobeerd om met steam contact te krijgen maar dat lukt me niet want die code die je moet invullen die pakt ie niet, dus ik weet het niet meer zijn er toevallig nog meer mensen die dat spel spelen? dan hoor ik dat graag. misschien kan ik mee spelen?
Ik heb dus een bevroren beeld ik geloof dat ze dat zo noemen, als er mensen zijn die weten hoe ik dit kan oplossen ja dan graag.
Groetjes Hennes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 10:40
Specs van je pc? Temperaturen goed? Problemen bij andere games?

Ik zal het wel ff nu ff spelen, maar toen ik het voor het laatst checkde (maandje of 2 geleden) werkte die game nog prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
BFBC is wel een game die erg vel bugs heeft....

Bf4 werkt dus wel vlekkeloos, evenals bf3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennes1
Nee mijn pc is in een hele goede staat, speel bf4 op ultra een temp. komt nooit boven de 65 graden, andere games spelen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

hennes1 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:30:
Nee mijn pc is in een hele goede staat, speel bf4 op ultra een temp. komt nooit boven de 65 graden, andere games spelen goed.
Misschien eens oudere drivers proberen?

Wellicht heeft Nvidia/AMD in een recente driver update iets vernaggelt in BC2, aangezien ze daarvoor niet meer actief testen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennes1
ik heb ook jaren lang gespeeld met minder goede apparatuur, ja wel eens een bug maar voor de rest speelde het erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennes1
Ja dat is ook wat, ik haal denk wel om de 6-8 weken een update bij AMD dus ik zou niet weten hoe ver ik terug zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Begin eens met alle specs van je pc posten (ook voeding!)

Hoe lang geleden heb je voor het laatst bc2 gespeeld? Is het een recent probleem? Is het pas onstaan bij de crimson drivers? Al eens geprobeerd drivers te updaten via Display Driver Uninstaller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennes1
processor intel core I7 -2600
loopt op 4.20 GHz

16 gigabite geheugen

64-bits besturing windows 10

850 watt voeding

video kaart Sapphire Vapor-X r9 290

MSI moederbord

een paar uur geleden heb ik nog gespeeld, er zijn dagen dat het goed gaat dan heb ik er geen last van maar soms 3 keer achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Misschien is je overclock niet stabiel? Al eens zonder geprobeerd?

Alt-tab je vaak uit het spel? Mij viel net op dat wanneer ik dat die hij heel snel vast loopt.

Welke voeding precies? De ene 850 watt voeding is de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennes1
ik heb een voeding van Antec en draai al 2 jaar op 4.20GHz met waterkoeling en ik heb geen problemen met alt-tap nee het beeld staat in een als een bevroren beeld en ik kan er ook geen andere dingen mee doen , ik word gedwongen om hem helemaal af te sluiten, ik heb wel eens op het internet gekeken naar dat soort problemen en kwam dit tegen http://forums.gamersfirst...-packets-9003-9005-error/
heb ik geprobeerd maar dat hielp ook niet, ik heb op deze pc 2 installaties staan ook met allebei battlefield bad company 2 en ik heb wel eens gelezen dat punkbuster er niet uit kon komen, ja ik weet het echt niet meer dit is me leukste spel en ben er toevallig erg goed ik nog eens een keer.
Pagina: 1