Hallo, ik heb een vraag over battlefield bad company 2, ja ik weet het, het is al een wat ouder spel maar ik speel het zo graag, ik heb ook battlefield 3-4 dus daar gaat het niet om, ik heb een bere goede installatie speel met battlefield 4 rond de 90 frames, maar dat is niet het punt, het gaat over Battlefield: Bad Company 2 het spel loopt als een trein maar dan na een half uur soms 15 min. staat plots me beeld stil ik hoor alleen geluid en ik kan er niets meer mee dan alles af te sluiten en weer opnieuw opstarten, ja leuk als je net bij de eerste 3 zat, ik heb op heel wat forums gekeken maar ik kom er niet uit daar mij Engels ook nul is ik begrijp er wel wat van maar net het fijne dat weer niet, ik moet alles op gevoel doen en dan lukt het me wel, heb geprobeerd om met steam contact te krijgen maar dat lukt me niet want die code die je moet invullen die pakt ie niet, dus ik weet het niet meer zijn er toevallig nog meer mensen die dat spel spelen? dan hoor ik dat graag. misschien kan ik mee spelen?
Ik heb dus een bevroren beeld ik geloof dat ze dat zo noemen, als er mensen zijn die weten hoe ik dit kan oplossen ja dan graag.
Groetjes Hennes
Ik heb dus een bevroren beeld ik geloof dat ze dat zo noemen, als er mensen zijn die weten hoe ik dit kan oplossen ja dan graag.
Groetjes Hennes