Notebook Promedion???

Pagina: 1
Acties:

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Topicstarter
Het is een mij onbekend merk en ik heb tot nog toe nog geen zak op het net kunnen vinden maar, is er iemand die voor mij een linkje heeft naar een site waar ze mij kunnen vertellen wat voor merk/types de verschillende onderdelen in mijn notebookje zitten.

Het enige wat op dit apparaat staat aangegeven is de naam "Promedion" maar daar houdt het ook hard mee op. Geen type/soort laat staan bouwjaar.

Alles is welkom en mijn dank is groot.

Nu ook zonder stropdas

Verwijderd

met alleen een merk kan het wat zijn maar ook helemaal niet. Op mijn lap staat aan de buitenkant alleen "dell", tja, dat weet je nog niet, kan een 486SX zijn of een P3-1GHz...sisoft sandra er maar eens opgooien en kijken wat er in zit?

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 21:38 schreef MREn het volgende:
met alleen een merk kan het wat zijn maar ook helemaal niet. Op mijn lap staat aan de buitenkant alleen "dell", tja, dat weet je nog niet, kan een 486SX zijn of een P3-1GHz...sisoft sandra er maar eens opgooien en kijken wat er in zit?
Oh, ja sorry een beetje haast. Hij is al van mij maar het gaat mij eigenlijk vooral om de IRDA die er op zit (voor m'n 6210)
De stuurprogramma's zijn maar half geinstalleerd en ik heb er verscheidene andere redelijk bekende drivers bij geprobeerd maar :'( helemaal niks.

Maar dat ideetje van sisisoft is inderdaad wel goed had ik nog niet aan gedacht :P

Thanks Mate

Nu ook zonder stropdas