Hey,
Voor mijn opa ben ik opzoek naar een simpele laptop. Er zal weinig mee geuren behalve emailen en surfen.
De wens/eisen zijn de volgende: Wegens niet meer al te beste ogen minimaal 15" scherm. Windows 10 om weer mee te kunnen en een SSD (liefst) om een beetje rap op te kunnen starten
Wat ga je met je laptop doen?
Weinig dus. Surfen en mailen
Wat is je budget?
Zo'n 450,- euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. De kans bestaat dat hij op een bureau wordt gezet en er nooit meer afkomt. Misschien een keer aan de keuken tafel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nope, geen voorkeuren
Waar ik zelf aan zat te denken
Bovenstaande laptops hebben beide een Hybride schijf er in. Maakt dat nog veel uit? Hebben jullie nog een beter advies?
Voor mijn opa ben ik opzoek naar een simpele laptop. Er zal weinig mee geuren behalve emailen en surfen.
De wens/eisen zijn de volgende: Wegens niet meer al te beste ogen minimaal 15" scherm. Windows 10 om weer mee te kunnen en een SSD (liefst) om een beetje rap op te kunnen starten
Wat ga je met je laptop doen?
Weinig dus. Surfen en mailen
Wat is je budget?
Zo'n 450,- euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. De kans bestaat dat hij op een bureau wordt gezet en er nooit meer afkomt. Misschien een keer aan de keuken tafel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nope, geen voorkeuren
Waar ik zelf aan zat te denken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire E5-573-33LM | € 469,- | € 469,- |
| 1 | HP Pavilion 17-g100nd | € 449,- | € 449,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 918,- | |
Bovenstaande laptops hebben beide een Hybride schijf er in. Maakt dat nog veel uit? Hebben jullie nog een beter advies?
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana