Ik heb een HP Elitebook 840 G1 en als ik in het bios ga dan wil ik de boot priority veranderen van m2 naar sata. Alleen staat sata ("notebook hard drive") er tot mijn verbazing er niet tussen in de lijst van UEFI Boot Order (welke de default setting is) ondanks mijn laptop toch wel degelijk een sata interface heeft. Nu heb ik een foto gemaakt van de bios instellingen. Welke moet ik wijzigen? Kan ik het beste UEFI of Legacy gebruiken?
Dan probeer je het toch gewoon uit?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heeft niet zoveel zin want het werkt nu wel maar dan weet ik alsnog niet welke optie nu voor sata is. Ik wil die graag bovenaan de lijst hebben om het opstarten zo snel mogelijk te houden.gambieter schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:27:
Dan probeer je het toch gewoon uit?
Heb je ook wel eens gedacht aan je meer verdiepen in de verschillende boot opties en wat de mogelijkheden allemaal bieden? Boekje gelezen van je moederbord?
Wat je ook verder doet, dit topic bevat te weinig fatsoenlijke informatie om mee verder te gaan, naast het feit dat het helemaal niets met Client Softwawre te maken heeft. Ik sluit daarom dit topic.
Wat je ook verder doet, dit topic bevat te weinig fatsoenlijke informatie om mee verder te gaan, naast het feit dat het helemaal niets met Client Softwawre te maken heeft. Ik sluit daarom dit topic.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dit topic is gesloten.
![]()