Operation flashpoint SAVE OUR LIVES!

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Help ik zit met een probleem :(
Na dat ze mijn truck hebben gemold en we het stadje in geweest zijn en wachten op ons hulp .....
tot daar gaathet nog goed. maar nu komt die Hind en dan gaat mijn heli weg :(
en daarna rennen we die bossen weer in .. maar dan gaat hij opnieuw laden en dan kom ik er niet uit want ik heb geen radio contack meer .... wat moet ik hier doen ... :( HELP ME ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

naam van het level plz, die omschrijving zegt mij niks.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 21:30 schreef ds het volgende:
naam van het level plz, die omschrijving zegt mij niks.
Meestal is het omgekeerd, ik ken echt niet alle namen hoor! Je moet dan op de map kijken waar je heen moet, en zoveel mogelijk door de bossen lopen. Dus zo kort mogelijk oversteken naar het volgende bos...

• ravw
De naam van het level is AFTER MONTIGNAC.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

naam van het level zie je als je de map opent (staat dan bovenaan op je notitie blok) of als je OFP opstart en dan op campaign game klikt om vervolgens verder te gaan waar je gebleven bent. niks onthouden dus :Z

• ravw
Is nog niemand zo ver ???

Ik zit bij AFTER MONTIGNAC

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 22:15 schreef Blackhole het volgende:
Is nog niemand zo ver ???

Ik zit bij AFTER MONTIGNAC
Neej, ikzelf zit bij 'saboteur', vandaar dat die omschrijving mij ook niks zegt.. Hoever is dat nog vanaf waar ik ben?

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Ik wordt afgeknalt als ik bij eht terugtrekken na het innemen van montignac nog ff dat dorpje moet leegvegen.
We zijn nog maar met 2/3 man :(

Verwijderd

Hmm, ik ben al veeeel verder! Heb hem sinds gister-middag. Speel als Cadet. Ik vindt het nog steeds niet erg moeilijk hoor.

Verwijderd

nadat onze black hawk kapot geschoten word door die hind, moeten we de bossen in rennen, maar dan in de bossen eindigt het missie , hoe snel moet je erdoor heen lopen dan?

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 00:47 schreef Orb het volgende:
maar dan in de bossen eindigt het missie
Ja, en dan ga je naar de volgende missie. :?

Verwijderd

yup, ging nu door naar volgende missie

thnx anyway

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Kan die Mi-24 trouwens zijn gear wel intrekken? En zo ja.. hoe dan?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• ravw
Ja ik zit in het bos vast ... ben nu helemaal alleen maar er zitte nu teveel vijanden om mij heen.
En die Hind is er ook nog steeds :(

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
Je moet naar het zuiden rennen.. maar die eerste evacpoint kan je niet halen..
dan komt er een 2e evacpoint die moet je hebben. (maar ondertussen moet je erg oppassen voor vijanden.. want als die hind je heeft gezien.. dan heb je ze binnen notime achter je aan).

Ik ben er ook nog niet door, maar dit zijn de tips die ik heb gekregen.

Verwijderd

je moet terugrennen naar het dorpje.

Dan over de weg naar het zuiden.

Daar heb ik een tractor gepakt, en verder gereden!

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 10:24 schreef Felysium het volgende:

Hmmmm
Das slim!!! hehe Nou ik maar klooien maar kwam er ook niet doorheen. Thnx m8 !

:)

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 10:24 schreef Felysium het volgende:
Hahahaha! LoL! :D Dus zo kan het ook? Hmm, ik ben gewoon door die bossen gegaan.

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Hallo, ten oosten van het bos waarin je start is een plaatsje genaamd: Province. Hier staat een Russische Jeep. Ik ben er al een beetje in aant rond crossen. Richting Morton. Dat blijkt reeds ingenomen te zijn door de russen. Ik wacht nog op de coordinaten van de 2e pickup zone.. Weet iemand die al? Oja, je komt als je met die jeep zuidwaarts rijdt langs een plaatje genaamd "Figari" Hier staan een tractor (reeds hierboven genoemd :) ) en een personenauto..

• ravw
Ik heb hem ben naar het dichtbij zijnde plaatsje gehold en daar een skoda geript . :)

En van uit daar naar de afgesproken plaats gereden maar ik zit nu tussen een ander leger :(

Het zijn volgens mij een stelletje vrijheidstrijders.
Maar ik ben in iedere val weer verder :) THX

PS hoe veel levels heeft OF als je het verhaal speel dan :)

Verwijderd

Hmm ik zit nu in hetzelfde level.
Ik word steeds omsingelt door vijandelijke troepen, ik had er een stuk of 5 neergeknalt wordt ik opeens in mijn rug geschoten terwijl ik een open veld over wil rennen en er van overtuigt was dat er geen vijanden meer waren.

Hoeveel soldaten zitten er eigenlijk in dat bos? :?

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
Steeds waar je in de buurt bent, in dat level, worden nieuwe soldaten aangemaakt... Ik heb dus van alles geprobeerd om hiervandaan te komen, nou tevergeefs. Ik had een keer een LAW, maar dan is het nog fucking moeilijk om die bmp neer te halen. ALs je dit al gelukt is. komen er van 76 kanten russen aan en er is altijd een bij die je killed. Ik heb ook nog geprobeert om naar montignac te rennen. Werd ik ook opeens neergeschoten van ergens ....??????? Het lijkt me ook als je in die uaz rijdt, dat je dan nog wordt neergeschoten.

Alle levels lukten in een keer , maar dit heb ik echt al 182 keer gedaan....

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Het is mij eindelijk gelukt om naar de afgesproken plek te komen... maar daar word je opgewacht door de russen...

Die worden weer neergeschoten door de resistance... dan krijg ik het bericht dat ik nog wel leef maar gevangen ben genomen... missie is dan gefaald... :?

• ravw
Op zondag 24 juni 2001 00:24 schreef Evilernie het volgende:
Steeds waar je in de buurt bent, in dat level, worden nieuwe soldaten aangemaakt... Ik heb dus van alles geprobeerd om hiervandaan te komen, nou tevergeefs. Ik had een keer een LAW, maar dan is het nog fucking moeilijk om die bmp neer te halen. ALs je dit al gelukt is. komen er van 76 kanten russen aan en er is altijd een bij die je killed. Ik heb ook nog geprobeert om naar montignac te rennen. Werd ik ook opeens neergeschoten van ergens ....??????? Het lijkt me ook als je in die uaz rijdt, dat je dan nog wordt neergeschoten.

Alle levels lukten in een keer , maar dit heb ik echt al 182 keer gedaan....
MOet je gewoon op je kaart kijken waar de stad lig en dan zo hard mogelijk renen door het bos heen naar het stadje .

en als je in het stadje bent dan moet je een auto pakken en dan weg rijden naar die plek op de kaart waar je heen moet ..

Verwijderd

Ik ben gewoon door al die bossen gerend, gewoon super goed opletten!

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
ja, maar welk stadje.............

tampert, kriminalpolizei

• ravw
Op zondag 24 juni 2001 12:56 schreef Evilernie het volgende:
ja, maar welk stadje.............
Als je de kaart voor je heb dan is het stadje rechts van jou geien (rode vlek op kaart)

Voor mensen die het leuk vinden hier is al een nieuwe mod in de maak voor OF
Het gaat zich afspelen in Vietnam .

http://www.operation-flashpoint.net/vietnam/

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 23:01

RvV

In die level ben ik een paar kilometer terug gegaan en er in een grote boog omheen gelopen. Ik vond het alleen moeilijker om bij die eerste evac point te komen. Ik kwam nooit door de eerste battle daar waar je uit je truck ben gestapt. En als ik het wel overleefde had ik nog maar 1 of 2 ventjes over die daarna in het bos werden afgemaakt. Toen is het me dus een keer gelukt om met 4 ventjes door te gaan. :)

Y'24

Verwijderd

ja, ik word ook bevrijd door de resistance, maar dan faalt missie.

dir had ik in die vorige missie ook waar truck werd gemold en daarna heli, moest bos inrennen en missie is als gefaald beeindigd, herhaal het weer, weer als gefaald beindigd, maar kon wel verder naar missie van alleen in bos.
Bugs?

• ravw
Ik zit nu meteen probleem ik kom niet voor bij Hold Malden (-continue)

Dus waarbij je dat stadje moet aan vallen , en de vijanden van af zee komen .

elke keer als ik die missie gedaan heb dan krijg ik de melding dat ik het niet goed heb gedaan doordat hij zegt ( je gaat nu vechten of ik stuur je terug per bood :(

hoe kom ik hier voor bij ??

Ps dit is die missie waar bij je die gun moet pakken die in dat huis staat ..

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Hmmm, ik had geprobberd om naar het westen te gaan door het bos. Vervolgens naar het zuiden om in een volgend bos achter een heuveltje van 50 meter te komen.

Vliegt daar lekker zo'n Hind. Hmmm, ff wachten, yup hij gaat terug :) . Kom ik boven aan het heuveltje komt er opeesn een hele platoon russen over de top. Aaaaargh, heb er wel nog 1 gekilld >:) .

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Zoek een walkthrough jongens.

De enige die ik ken, is van Faceman, die kan je overal vinden.

Als je telkens op je donder krijgt van de colonel, is daar ook iets aan te doen. Je kan nl het 1985 bestand editten: daar kan je de penalties van de vorige missie op 0 zetten en dan mag je in je current missie weer wat fout doen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
ik heb ook een probleem
ik zit bij Steal the documents, (weet niet percies hoe die heet uit me hoofd) het is nadat je ontsnapt bent, die piloot, maar nu ben ik een special soldaat (OP) en moet documenten jatten, uit het huis van de russische baas, dit vind ik een erg lastig level, wat is nou de manier om die basis door te dringen? lawaairig? dus een gat in dat hek maken (met explosie) of sluipen, door de ingang, maar dan word je geheid gezien, .....

help me...

please...

i need your help...

:9~

Verwijderd

Gewoon in de bosjes gaan liggen en evt alle soldaten die rondlopen neerknallen.
Kan zijn dat er dan tanks of bmp's op afkomen maar dan moet je gewoon rustig in de bosjes blijven zitten die zien jou toch niet.
Als het goed is rijden die tanks vanzelf weer weg en meestal rijden ze gewoon door het hek heen dus dan heb je een mooie plek om doorheen te sneaken.

Wat ook leuk is, is om een helicopter uit die basis te jatten en dan de hele boel aan gort te knallen. :D

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
hmz dat is niet alleen het leukst, maar ook erg verleidelijk,

weten jullie wat ik gister voor cools meemaakte, ik speel weleens dat level dat je met die heli die hele zooi mag platgooien (ben effe name kwijt, maverick ofzo? of 1 daarvoor/na) dan moet je es bij zo'n tank van de enemy gaan gaan vliegen, heel laag en heeeeel langzaam, begint ie met ze gun op je te schieten , soldaten doen dat ook volgens mij, zie je zo al die kogeltjes op je cockpit afkomen, maarja, toen werd ik me gunner neergeschoten en kort daarna ik ook :) maar het is wel cool

ik hoop echt dat we binnekort met 64 man fatsoenlijk online kunnen gamen!

Verwijderd

SPOILER
Op woensdag 15 augustus 2001 09:35 schreef Mister_X het volgende:
ik heb ook een probleem
ik zit bij Steal the documents, (weet niet percies hoe die heet uit me hoofd) het is nadat je ontsnapt bent, die piloot, maar nu ben ik een special soldaat (OP) en moet documenten jatten, uit het huis van de russische baas, dit vind ik een erg lastig level, wat is nou de manier om die basis door te dringen? lawaairig? dus een gat in dat hek maken (met explosie) of sluipen, door de ingang, maar dan word je geheid gezien, .....

help me...

please...

i need your help...

:9~
dat is een coole missies (alhoewel ik daar wel een aantal keren neergeknald ben :( )
maar, je kunt langs de kustlijn lopen, want daar houd het gaas op, en kun je er langsheen. leg van te voren bij een zo'n wachttoren een satchel neer. als je min of meer bij het huis bent, laat je die satchel afgaan. goed voor de afleiding. leg naast het huis een satchel. ga het huis in, pak die documents, ga de trap op, en schiet vanaf het balkon de gastjes neer die buiten lopen. ondertussen is er een bmp aan gekomen die (in mijn geval) bij huis ging staan. jammer voor hem, want daar lag een satchel >:) ren terug naar de kustlijn, en dan vervolgens langs de kustlijn weer terug. als t goed is, dan kom je daar niemand tegen.

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 09:57 schreef Mister_X het volgende:
ik hoop echt dat we binnekort met 64 man fatsoenlijk online kunnen gamen!
echt wel. er zijn al best wel hele coole multiplayer missies, maar ja, zonder dedicated server is dat klote spelen.
nou ja, die patch zit er aan te komen gelukkig.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

De coolste missie vond ik dat je die basis op mag blazen. Ik ben ik die T80 gestapt en ben gaan hakken. Echter pakte de rest ook meteen een tank en werd het wat te heet onder mijn voeten. Toen heb ik die Chopper gepakt. (ik kon alleen nog niet vliegen, want dat komt in een later level pas)

Tijdens dit gevecht onstak ik ook nog mijn satchel charges, YEAH!! Daarna heb ik de helicopter op zijn zijde geland (dan kan ja)
en was ik safe.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

De missie After Montignac roelt nog steeds. En ik kan nu lekketr met mp5-je knalluh :9~
Pagina: 1