Als ik hier Train Simulator installeer, krijg ik bij de eerste keer spelen (direct na installatie, en direct bij opstarten, geen loading screen ofzo) een BSOD (IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL was 't volgens mij).
Na herstarten kan ik 'm wel opstarten, maar crasht ie terug naar Windows als ik een Tutorial wil doen, verder doen de shortcuts in het Start Menu het niet meer, al die Edit tools starten niet op en de troubleshooter ook niet. Ik kan alleen maar rijden dus
Als ik echter na installeren het spel niet opstart, maar een van de editors, dan werkt deze wel, evenals de troubleshooter en de shortcuts. Zodra ik Trainsim dan opstart, BSOD, reboot en ze doen het niet meer...
Iemand een suggestie?
't is gewoon een legale versie overigens.
Edit: Plaatje erbij:

Na installatie, voor 1e opstarten zijn de links dus wel aanklikbaar...
Na herstarten kan ik 'm wel opstarten, maar crasht ie terug naar Windows als ik een Tutorial wil doen, verder doen de shortcuts in het Start Menu het niet meer, al die Edit tools starten niet op en de troubleshooter ook niet. Ik kan alleen maar rijden dus
Als ik echter na installeren het spel niet opstart, maar een van de editors, dan werkt deze wel, evenals de troubleshooter en de shortcuts. Zodra ik Trainsim dan opstart, BSOD, reboot en ze doen het niet meer...
Iemand een suggestie?
't is gewoon een legale versie overigens.
Edit: Plaatje erbij:

Na installatie, voor 1e opstarten zijn de links dus wel aanklikbaar...