Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

no signal

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Vraag

• pctweakerdude1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2021
Hallo ik heb sinds kort een nieuwe video kaart gekocht, Het gaat om een asus turbo gtx 960 4gb.
Nu ik heb deze al 3 weken en heb iets heel erg raar aan de hand. Heb dit nooit aan de hand gehad met mijn oude video kaart. Dus wat er gebeurd is mijn scherm word zwart en dan staat er no signal, maar mijn toetsenbord en muis blijven gewoon branden. Ik heb dit 2 keer aan de hand gehad 1x toen ik ark aan het spelen was en zojuist toen ik op facebook was. Begin me toch beetje zorgen te maken heb namelijk erg veel geld in deze setup gestoken. Ik zou echt niet weten waar aan het kan liggen daarom dat ik hier hulp kom vragen aangezien alles echt lekker werkt. Video kaart word 40/65 graden onder hoge stress. Heb watercooling op mijn cpu. Ben echt teneinde raad als iemand weet wat het zou kunnen zijn alle hulp is welkom !

Amd A8 3,9 ghz quadcore, 16gb corsair vengeance ram, Asus turbo gtx 960 4gb, 500w coolermaster voeding,
moederbord MSI FM2-A78M-E35 , windows 7 ultimate 64 bit.

En mijn oude video kaart was een Msi gtx 750 ti 2gb.

sorry als dit fout is gepost zou niet weten waar anders alvast erg bedankt !

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Crosspost met pctweakerdude1 in "nieuw cpu is het de upgrade waard ?". Daarbij gaat OH over printers etc.

Dit topic is gesloten.