Mijn vraag
Ik heb eergister middag mijn laptop schoongemaakt en de CPU van nieuwe coolpasta voorzien. Vervolgens werkte mijn PC weer en verder waren er geen problemen.
Gister avond heb ik mijn BIOS geupdate naar versie 1.45 na wat rondkijken en wat dingen aanpassen werkte mijn laptop nog steeds, ook na een paar restarts
Nu wilde ik mijn laptop in de ochtend aanzetten, maar ik krijg geen beeld en hij start volgensmij ook niet op naar Windows
De fan gaat even draaien, zoals normaal een paar seconden. het "aan lichtje" brand ook, en dat is het wel weer
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-opstarten zonder ram >'geen verschil
-opstarten met 1 ram stick > geen verschil
- f2 indrukken > werkt niet
- koelpasta GPU ook vervangen voor de zekerheid > geen verschil
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes:
Wesley
Ik heb eergister middag mijn laptop schoongemaakt en de CPU van nieuwe coolpasta voorzien. Vervolgens werkte mijn PC weer en verder waren er geen problemen.
Gister avond heb ik mijn BIOS geupdate naar versie 1.45 na wat rondkijken en wat dingen aanpassen werkte mijn laptop nog steeds, ook na een paar restarts
Nu wilde ik mijn laptop in de ochtend aanzetten, maar ik krijg geen beeld en hij start volgensmij ook niet op naar Windows
De fan gaat even draaien, zoals normaal een paar seconden. het "aan lichtje" brand ook, en dat is het wel weer
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-opstarten zonder ram >'geen verschil
-opstarten met 1 ram stick > geen verschil
- f2 indrukken > werkt niet
- koelpasta GPU ook vervangen voor de zekerheid > geen verschil
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes:
Wesley