nieuws: Lenovo begint met update naar Android 6.0 voor Moto E 2015
Echter zijn zowel het nieuwsbericht als het artikel door dezelfde auteur geschreven op dezelfde site. Dat artikel is niet de bron maar geeft een toelichting op het genoemde feit.
Dat naar het eigen artikel verwezen wordt voor meer achtergrondinformatie lijkt me prima, maar "blijkt" vind ik hier tekstueel niet gepast
.
Desalniettemin bedankt voor het artikel want ik vroeg mij al af, of het toestel nog een upgrade mocht verwachten. Had het ook belachelijk gevonden als het niet zo was, apparaat is een jaar oud...
Blijkt uit vind ik hier een beetje vreemd dan wel ongelukkig gekozen. Het was onbekend, er is een artikel gepubliceerd en uit dat artikel blijkt de informatie (komt de informatie uit voort).Moto-toestellen krijgen als een van de weinige in de goedkopere prijsklassen tijdig en steevast updates. Dat andere fabrikanten goedkopere toestellen niet updaten, heeft veelal te maken met kosten, de populariteit van de toestellen en het beschikbaar stellen van mensen die de update moeten ontwikkelen, zo blijkt uit een achtergrondverhaal over Android-updates dat Tweakers vrijdag publiceerde.
Echter zijn zowel het nieuwsbericht als het artikel door dezelfde auteur geschreven op dezelfde site. Dat artikel is niet de bron maar geeft een toelichting op het genoemde feit.
Dat naar het eigen artikel verwezen wordt voor meer achtergrondinformatie lijkt me prima, maar "blijkt" vind ik hier tekstueel niet gepast
Desalniettemin bedankt voor het artikel want ik vroeg mij al af, of het toestel nog een upgrade mocht verwachten. Had het ook belachelijk gevonden als het niet zo was, apparaat is een jaar oud...
[ Voor 35% gewijzigd door Eagle Creek op 20-03-2016 11:35 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~