Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Ik heb windows 10 gedownload en geïnstaleerd maar krijg nu alleen een zwart scherm te zien en niets werkt er meer, ben ik nu mijn comp kwijt of is er nog iets aan te doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hoe en waar heb je windows 10 gedownload?

Hoe lang geleden is de installatie al? 5 minuten, 1 uur, 1 dag?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:19
Als je crtl alt del doet in dat zwarte scherm, kan je dan de pc herstarten?
dan zal het wel goed komen.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:19

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:21:
Mijn vraag
...Ik heb windows 10 gedownload en geïnstaleerd maar krijg nu alleen een zwart scherm te zien en niets werkt er meer, ben ik nu mijn comp kwijt of is er nog iets aan te doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Geen paniek. De kans dat je jouw computer ' kwijt' bent na een installatie (ook na een mislukte installatie) is vrijwel nihil. Echter is je bericht dusdanig beperkt dat we hier natuurlijk geen chocola van kunnen maken.

Vertel nog eens op een duidelijke manier wat je hebt gedaan, hoe je waar iets hebt gedownload en hoe je de installatie hebt gedaan. En meld meteen even over wat voor computer het eigenlijk gaan en andere relevante zaken.

Denk ook bijv. aan wanneer het zwarte scherm verschijnt, direct na het aanzetten of krijg je eerst nog andere dingen te zien?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Vraag:

Geef een uitgebreide omschrijving van je vraag.
Geef duidelijk en specifiek aan wat je al gevonden en geprobeerd hebt.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie antwoorden tot zover.

@DrivinUCrazy Ruim een maand geleden via een popup per ongeluk gedownload, bron onbekend. Ik had windows 7. Sindsdien krijg ik bij het opstarten steeds een zwart scherm.

@mell33 Met ctr-alt-del in het zwarte scherm kan ik dan taakbeheer wel starten.

Ik ga er vandaag even naar kijken met een kennis.
Overigens. Het probleem doet zich voor op mijn pc, gelukkig heb ik nog een laptop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@bonzz.netninja @Vermeulen

Sorry, ik ben een 'newby' pensionada computergebruiker.... heb niet zo veel verstand van dit soort zaken en ben ook bij toeval op dit forum terecht gekomen.

Ik ga nu eerst met mijn kennis kijken of we er uit komen.

Bedankt voor zover. Mochten we er niet uit komen dan meld ik mij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:19
Na de ctrl-alt-del zou je ook de pc moeten kunnen herstarten als je ook taakbeheer kan kiezen.

Het probleem is een driver die bokt en windows10 niet laat doorstarten.

Als het een popup was die je geklikt hebt dan zou dat wel een de gratis upgrade naar w10 kunnen geweest zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 20-03-2016 11:51 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Mijn vraag was in eerste instantie bedoeld of je bewust op zoek was geweest naar een download. Vaak zijn die volgestopt met rotzooi. Als je vanuit windows 7 een popup hebt gekregen, is dit hoogstwaarschijnlijk de legitieme update van Microsoft geweest.

Als ctrl-alt-delete wel iets doet, dan zal er vast nog wel iets te herstellen zijn. En sowieso, zo lang jij niet met een hamer aan de slag gaat, krijg je een computer niet zomaar kapot. Van slag, ok, maar kapot niet. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1