Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat hij nog de update 6.0 marshmallow krijgt. maar zou hij ook nog de daaropvolgende update krijgen? (als het kan zo min mogelijk meningen. speculaties en feiten mogen natuurlijk wel)

alvast bedankt :) :) :)

Beste antwoord (via Verwijderd op 21-03-2016 12:51)

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
waarschijnlijk zal android 6.0 de laatste zijn, fabrikanten zijn 2 jaar verplicht om updates door te brengen, en android 7 walt er hoogstwaarschijnlijk buiten

daarna kan je het volgende doen: bootloader unlocken, custom rom's bouwen en flashen, en dan kan je updaten totdat het aparaat het begeeft. :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Speculatie: ik denk dat het daarna op zal houden :)

<vanwege het feit dat de meeste fabrikanten toch wel willen dat je op een gegeven moment overstapt naar een nieuw apparaat dus als de Mate 9 of P9/P10 er zijn die misschien Android OS7 draaien je liever die gaat kopen ipv de oudere serie ook te updaten>

[ Voor 73% gewijzigd door Brad Pitt op 19-03-2016 17:01 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tja, in staat zijn voor het installeren van updates is natuurlijk altijd het geval.
Vraag is eerder hoe lang er updates voor gaan verschijnen, al is dat bij Huawei erg gissen. Ze hebben nooit officieel te kennen gegeven hoe lang ze hun producten van (software) updates voorzien. Het is en blijft dus altijd onzeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:23
Chinees merk met een budgettoestel zou ik het denk ik op laten. Huawei doet nooit beloftes over een periode van tijd. Elke nieuwe versie van android zal dus een loterij zijn of jou toestel ook mee gaat. Koop een nexus toestel als je updates wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
Dat betreft de 6.0 update. Huawei is die al aan het uitrollen in NL (draai nu al geruime tijd met deze versie sinds ik me had aangemeld voot het beta-programma.)

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
waarschijnlijk zal android 6.0 de laatste zijn, fabrikanten zijn 2 jaar verplicht om updates door te brengen, en android 7 walt er hoogstwaarschijnlijk buiten

daarna kan je het volgende doen: bootloader unlocken, custom rom's bouwen en flashen, en dan kan je updaten totdat het aparaat het begeeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
ard1998 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:05:
of ze zich daar aan houden is de eerste vraag, de tweede vraag is, betreft dit security patches of nieuwe android versies? (ga maar uit van het eerste).

Of je een nieuwe android versie krijgt, is dus maar net waar de fabrikant zin in heeft, vaak is het zo dat flagships langer grote updates krijgen, en budget toestellen minder.
Ze zijn tot -niks- verplicht wat betreft android versies, verder is het voor de patches ook niet meer dan een richtlijn voor zover ik weet..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:23
ard1998 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:05:
fabrikanten zijn 2 jaar verplicht om updates door te brengen
Wilde de consumentenbond heel graag, maar nee http://www.rtlnieuws.nl/e...niet-verplicht-te-updaten
Moet je wel de build toolchain hebben en dan nog ken ik maar vrij weinig mensen die zelf ff zoiets in elkaar beunen...
Pagina: 1