Toon posts:

AARRGG!!! wat vinden jullie?!! Please respond fast!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AARGGG ik krijg net van intercom een zooi onderdelen afgeleverd die ik wel besteld had maar later had laten cancellen omdat mij verteld was dat zowat nix op voorraad was en alles te lang zou gaan duren! Nu hebben ze net toch een paar onderdelen geleverd en wat blijkbaar niet te leveren was vervangen door vergelijkbare onderdelen!!

Zo is de Celly 566 (305,-) die ik had besteld vervangen door een Celly 600 (365,-) !! En die 365 moet is er voor gerekend ook, dus geen meevallertje wat dat betreft! Moet ik dit maar accepteren en het beste ervan maken? Heb namelijk gehoord dat de kans een stuk kleiner is om een 600 op een fsb van 100 te laten draaien dan een celly 566! Dus dan zou het max van die 600 slechts 750 mhz zijn ipv de 850 die gegarandeerd gehaald kan worden met een 566!! Die 566 is nog makkelijk te krijgen in andere zaken heb ik al nagevraagd dus dat is het probleem niet. Iemand ervaringen met die 600??

En dan nog iets wat anders is dan ik besteld had! Had een Elsa ErazorX GeForce SDR besteld (375,-) en er is nu een Guillemot 3D Prophet SE (!!??)afgeleverd ! (340,-) Moet ik dit maar zo laten?? Want ik hoorde dat die SE versie niet zo best is en een SDR veel beter presteert!? Die Elsa is in retail uitvoering bij Xenon verkrijgbaar voor 365,- dus eigelijk lijkt me dat aantrekkelijker, of niet??
Wat moet ik nu doen?? Snel uw meningen graag!! Dan kan ik vandaag of morgen snel bellen om evt. nog dingen te cancellen dus!
Bedankt!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:07

HenkS

Da_king alias HenkS

he hallo,

dit mogen ze helemaal niet ongevraagd doen, ze mogen wel de onderdelen die je gevraagd had, vervangen door betere, zoals gedaan in dit geval, maar dan moeten ze de prijs rekenen van het bestelde onderdeel, dus de hele zooi terugsturen en/of bellen dat je alleen gewoon die fl 305 wilt betalen!

klote bedrijf moet dat zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is zeker een klote bedrijf, allemaal fouten in hun online bestellingslijst als je de boel submit, 2 van de 10 onderdelen worden verkeerd berekend en dan krijg je een dag later een mailtje dat er een fout is en of je het voor de andere prijs toch nog door wilt laten gaan, ik had meteen teruggemailt ja is goed...Een week later nog nix ontvangen dus ik dacht laat ik es bellen hoe het ervoor staat. Die janlul aan de lijn verteld me ineens dat "ehhh oh je heb een mailtje ontvangen" ik zeg ja dat weet ik ook wel en had meteen teruggemailt. Oh ehh nou ik zal even kijken, maar toen begon die al dat dit was niet op voorraad en moeilijk leverbaar en dit hadden ze ineens niet meer en dit ook niet, terwijl ze op het moment van bestalling nog alles op voorraad hadden had ik gecheckt! Toen was ik echt pissig en zei klasse joh, cancel de boel maar ik ga wel naar en ander bedrijf en had opgehangen. Krijg ik die hele handel toch nog opgestuurd ineens nu dus! Met die andere onderdelen!
Nou wil ik bepaalde onderdelen wel van de bestelling maar andere heb ik liever anders, zoals dus die videokaart en die Celly600 denk ik......OF dat ding moet op 900 mhz kunnen draaien maarja dat kan ik niet even gaan testen nu he, dat weet je nooit, geef die 566 toch meer kans.....dus ik denk dat ik maar gedeeltelijk wat retourneer als dat kan, zal ze nog es bellen

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Terug sturen die handel!

ALS ze iets vervangen, dan gelijk of beter en tenminste in overleg.
Als het niet in overleg doen dan ook gelijke prijs.

Zij hebben zich niet aan de afspraak gehouden en dus kun je de koop ongedaan maken.

LinkedIn WoT Cash Converter

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:31
intercom-mailorder?
naar die gasten moet je gewoon opbellen, en dan je bestelling doen, want die server van hun zuigt. die mailserver enzo ligt ook vaak plat.
ik heb er ook eens wat besteld(, over de telefoon), ging wel goed